AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Del Skrevet 9. juni 2022 Mannen er stor fan av Bill Clinton og Bill Cosby. Vi liker begge navnet, men det funker ikke like bra på norsk. William er jo kilden til Bill, men er jo Norges vanligste navn. Liam er også ganske vanlig. Da kom jeg på Billiam, og mannen digget det også 😊 Det er vanskelig å finne unike og relaterbare navn samtidig, men jeg tror vi klarte det nå 😊 Anonymkode: 246ba...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) Nei. Ville heller valgt William. Barn ønsker ikke unike navn. Endret 9. juni 2022 av Alauda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) Nei, det er så hjemmesnekra som det kan få blitt og det er ikke unikt. Velg heller William. Endret 9. juni 2022 av Luna Llena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 9. juni 2022 #4 Del Skrevet 9. juni 2022 Både Bill Cosby og Bill Clinton heter egentlig William. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 9. juni 2022 #5 Del Skrevet 9. juni 2022 Nei til hjemmelagede og belastende navn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juni 2022 #6 Del Skrevet 9. juni 2022 nei. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Del Skrevet 9. juni 2022 Jaaa! For et vakkert navn 😍 kjør på!! Anonymkode: 4eb7e...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 9. juni 2022 #8 Del Skrevet 9. juni 2022 Navnet får meg til å tenke på den bibelske personen Bileam https://bibel.no/Nettbibelen?query=ozc/N/tofgpSf9048fH09nzh3XncziMf5rBzpsp4DOkZCuX2x74i8jsSDnMCq49H 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Del Skrevet 9. juni 2022 Fan av Bill Cosby?! 🤢 Anonymkode: 62794...8e2 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Del Skrevet 9. juni 2022 Billige William. Anonymkode: 941f5...d54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #11 Del Skrevet 9. juni 2022 Det er som at du har forsøkt å bestille William fra ebay så fikk du Billiam. Anonymkode: 9e0d1...b70 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juni 2022 #12 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er som at du har forsøkt å bestille William fra ebay så fikk du Billiam. Anonymkode: 9e0d1...b70 Counterfeit William, kjøpt på torg i Østen. Du vet som Adddidas eller Rolllex 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Del Skrevet 9. juni 2022 Kniv & gaffel skrev (8 minutter siden): Navnet får meg til å tenke på den bibelske personen Bileam https://bibel.no/Nettbibelen?query=ozc/N/tofgpSf9048fH09nzh3XncziMf5rBzpsp4DOkZCuX2x74i8jsSDnMCq49H Bileam, ja! Kanskje det er noko for TS? Anonymkode: d2c3a...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #14 Del Skrevet 9. juni 2022 Ser ut som en skrivefeil og høres ut som en sier feil. Anonymkode: d6f63...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Del Skrevet 9. juni 2022 Hva med Billy ? Anonymkode: 481d4...bbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juni 2022 #16 Del Skrevet 9. juni 2022 Billiam er ikke et navn, det er en stavefeil som ungen vil måtte rette på hele livet. Og hvis målet er å finne noen gode forbilder å kalle opp et barn etter, finnes det adskillig bedre alternativer... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #17 Del Skrevet 9. juni 2022 Her kommer barnet definitivt bli tatt som en William hele sitt liv, så hvorfor ikke bare kalle ham William? Så slipper han å alltid korrigere de som uansett vil tro han heter William… Anonymkode: 81057...ac8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 9. juni 2022 #18 Del Skrevet 9. juni 2022 Spøk til side, jeg lurer veldig på foreldre som lager merkelige bokstavkonstruksjoner og påfører dette til barna. Jeg har et uvanlig navn selv, og det er til tider et mareritt. Det må alltid staves, innimellom skrives ned for at det skal registreres rett, post kommer ikke frem, er alltid feilstavet, for ikke å snakke om hvor mange eposter som feiler når noen skal sende meg, Da jeg var barn ble jeg ertet for det, og jeg kjenner jeg ser rødt når jeg leser om foreldre som skal lage tullenavn som dette,kalle barnet for Chrizandher eller lignende, og slike dobbeltnavn som f.eks den sørlands bloggerfamilien som har en haug med unger og nettopp hadde et bryllup som ikke var et bryllup likevel. Det er belastende og helt unødvendig. Navnet er en del av identiteten, og det er kjipt når det blir en byrde og ungen er flau over å si hva den heter. Det skal ikke mange episoder med gjentagelse eller latterliggjøring til før det blir slik. Har man navn med utenlandsk opprinnelse er det noe annet.men når det er for at foreldrene skal være "festlige" eller "spesielle" så synes jeg det er korttenkt. 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #19 Del Skrevet 9. juni 2022 Så grusomt. Det skriker livets harde skole og rullings. Anonymkode: a1482...926 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #20 Del Skrevet 9. juni 2022 Høres ut som noen som ikke kan uttale William 😅 Bill er kortnavn for William, problem solved Anonymkode: 7086c...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå