AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg driver med en del håndarbeid og lager blant annet figurer, votter, smykker osv. Har litt lyst til å forsøke å selge noe siden det er så mye og de er veldig fine. Er det noe regler på det? Kan jeg foreksempel legge ut så mye jeg vil til salgs på Finn.no, Facebook og slikt eller må man skatte av noe eller hvordan fungerer det? 😊 Anonymkode: 7a391...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 Det spørs jo hvor mye du selger det. Ta og legg de hjemmelagde tingene til salgs på Epla.no. Anonymkode: dada9...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det spørs jo hvor mye du selger det. Ta og legg de hjemmelagde tingene til salgs på Epla.no. Anonymkode: dada9...bb8 Takk for tips, visste ikke at epla.no var for å kunne selge videre ting Anonymkode: 7a391...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for tips, visste ikke at epla.no var for å kunne selge videre ting Anonymkode: 7a391...8ce Ts Anonymkode: 7a391...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Del Skrevet 9. juni 2022 Ville åsså brukt Instagram med bestilling på personlig melding fks.. så skal man egentlig begynne å momse for det når man har solgt for rundt 50000 tror jeg det var.. men vet ikke om noen følger så mye med. Dersom du har registrert firma og har ett org nummer/registrert merke fks kan du få bokettersyn. Men sånn småting tror jeg ingen følger med på. Hvis du selger for oppimot 100k ville jeg tatt en titt på regelverket igjen😃 Anonymkode: 9c967...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 9. juni 2022 #6 Del Skrevet 9. juni 2022 Det er ikkje tak på salg av hobbyting hvis det ikkje er masseproduksjon. Før var grenser 50K, men den er fjernet 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. juli 2022 #7 Del Skrevet 14. juli 2022 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2022 #8 Del Skrevet 14. juli 2022 Uten å være helt sikker så lurer jeg på om det er ett lovverk som trer inn etter en viss sum…..men er litt på tynn is her Moren min begynte i det små med å selge diverse hjemmelagde ting som bl.a strikkaklær. Så lærte hun seg å lage produkter av skinn, og salget tok helt av. Så hun måtte opprette et enkeltmannsforetak ifm med skatt bl.a. Ville sjekket det ut Men hvis du selger litt i små-skala på Epla og Finn så vil det gå helt greit. Lag deg feks egen konto på Facebook og IG der du linker til siden din på Epla og reklamere for det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Del Skrevet 14. juli 2022 kommer helt ann på hva man egentlig tjener på sånne ting. selger man bare for noen få tusenlapper eller noe, så behøver man neppe betale skatter eller avgifter. Anonymkode: 38225...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå