Hundejente Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Jeg hentet valpen min på søndag, hun er en trygg og glad valp inne, men hun synes det meste er skummelt ute og vil helst kun være på gresset rett utenfor og bak blokka vår. regner med det er mer eller mindre normalt og tenker at jeg skal gi henne tid, ikke presse henne, men jeg lurte på hva andres erfaring er. hun synes det er stas å hilse på folk, men synes andre hunder er skumle. var valpen deres også engstelig ute? gikk det seg til av seg selv, og hvor lang tid tok det før det begynte å løsne?
Arx Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Min var også sånn, mye nytt og skummelt. Bare å gi den tid og miljøtrening i valpens tempo. Min er veldig trygg nå.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Vanlig, det går seg til. Om en uke løper hun rundt og skal oppdage alt. Anonymkode: bad0d...ccc
Hundejente Skrevet 9. juni 2022 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2022 takk for svar, jeg blir så bekymret. og dette er altså ikke min første valp heller, men den forrige er jo snart 14 år siden, og jeg husker rett og slett ikke. men er ganske sikker på at hun også var litt redd i starten. og jeg hun har fått god miljøtrening der hun kom fra, med barn, andre hunder, støy etc, jeg var på besøk flere ganger, men allikevel er jo alt nytt nå, og masse mer skummelt
Sirah Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Jeg hadde også en sånn en. Nå er han så selvsikker og full av seg selv at jeg nesten savner den tiden hvor han var litt stille og forsiktig 😅 Bare gi det litt tid. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå