Gå til innhold

Hooka. Bondi eller Clifton?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal brukes på fritiden, ikke til turer...mest på asfalt og på betonggulv på jobb. Hvilke anbefaler du? Hvordan er de i str, i forhold ti Nike og Asics?

Anonymkode: 9e3be...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoka er normale i størrelsen. Må ofte opp et nummer i Nike og Asics.

Jeg har Arahi 5 som ble anbefalt siden jeg er plattfot. Du må nesten bare prøve hos en som forhandler Hoka.
 

Skrevet

Jeg endte opp med Bondi, passet foten min best. Veldig fornøye med skoene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker Clifton (litt brede føtter).

Anonymkode: eae81...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen på bondi og clifton er dempingen. Til ditt bruk vil begge gå bra. Bondi har mest demping. Jeg bruker bondi pga mye løp på asfalt. Clifton git litt mer bakkekontakt følelse. 
er du overvektig, ta bondi

Anonymkode: 46bd7...f25

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...