AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Skal brukes på fritiden, ikke til turer...mest på asfalt og på betonggulv på jobb. Hvilke anbefaler du? Hvordan er de i str, i forhold ti Nike og Asics? Anonymkode: 9e3be...8fb
male32 Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Hoka er normale i størrelsen. Må ofte opp et nummer i Nike og Asics. Jeg har Arahi 5 som ble anbefalt siden jeg er plattfot. Du må nesten bare prøve hos en som forhandler Hoka.
Fotballmamma Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Jeg endte opp med Bondi, passet foten min best. Veldig fornøye med skoene.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Jeg foretrekker Clifton (litt brede føtter). Anonymkode: eae81...cfd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 Forskjellen på bondi og clifton er dempingen. Til ditt bruk vil begge gå bra. Bondi har mest demping. Jeg bruker bondi pga mye løp på asfalt. Clifton git litt mer bakkekontakt følelse. er du overvektig, ta bondi Anonymkode: 46bd7...f25 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå