AprilLudgate Skrevet 9. juni 2022 #21 Skrevet 9. juni 2022 kaledonia skrev (5 timer siden): Lily Lolo, Inika, Bare Minerals har miniatyrer/ startpacker eller vareprøver. ZAO også, men jeg liker ikke ZAO foundation . Ja, de er alltid lure Har spart litt penger på å få flytende tester og før kjøp. Enig i at Caia stickene er gode som en her over nevner Det er BBstick, men jeg synes de lar seg bygge litt.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #22 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter at jeg oppdaget BB-stick fra Caia har jeg kuttet ut alle andre. Anonymkode: dabfd...15c Er den drøy i bruk? Eler blir den fort tom? Anonymkode: 575ea...b2f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #23 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er den drøy i bruk? Eler blir den fort tom? Anonymkode: 575ea...b2f Vet faktisk ikke. Kjøpte min i vinter en gang. Bruker den kanskje en-to ganger i uka 😅 bruker ikke sminke hver dag, men når jeg gjør det vil jeg ha noe som ser bra ut. Anonymkode: dabfd...15c
Capazitet Skrevet 9. juni 2022 #24 Skrevet 9. juni 2022 Brukar ikkje foundation ofte, men har ein frå Boots. Den er medium dekkandes. Og ikkje så dyr. Den heiter Boots No 7 Stay Perfect Foundation
Måneskinn Skrevet 12. juni 2022 #25 Skrevet 12. juni 2022 Jeg er meget fornøyd med Nars liquid foundation, så lett og fin og helt nydelig 1
Gjest O.G. Skrevet 12. juni 2022 #26 Skrevet 12. juni 2022 Dior Face & Body foundation. Helt fantastisk.
anonyma123 Skrevet 17. juni 2022 #27 Skrevet 17. juni 2022 Nars liquid foundation og It Cosmetics CC cream er mine favoritter. Sensai sin Cellular Performance Cream Foundation Anti-Age er også meget bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå