Gjest Marikken Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 Skal gifte meg i København i vår, og lurer på om noen der uten har vært gjennom det samme som meg? Stress når det gjelder å få tak i brudebukett! Det er mitt største problem. Skal gifte meg ved ambassaden, så det hadde vært greit med noe i nærheten. I tillegg hadde det vært greit med tips til hvor vi kan spise en bedre mddag etterpå!
Gjest Gjest_nuwanda_* Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Sjekk ut www.bryllupsweb.dk Der "kryr" det av danske bruder som sikkert kan guide deg til en flott blomsterbukett og fine restauranter. lykke til!
FrøkenHobart Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 God ide å se på danske bryllupssider på internet, men du må huske at ingen danske bruder får gifte seg på den norske ambassaden så noen konkrete tips om å gifte seg der får du vel helst fra nordmenn. Ambassaden svarer deg på mail om du spør dem om gode restauranter i nærheten. De har sikkert en blomsterforhandler å anbefale også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå