Gå til innhold

Katt eller hund som spiser deg opp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen gang tenkt på om katten eller hunden din spiser deg om du dør eller eventuelt bare blir alt for full? 

Anonymkode: 991da...518

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: ef8f3...b11

AnonymBruker
Skrevet

Eh nei he he...tror du har sett for mange filmer.

Og en hund eller katt vil aldri begynne å spise på deg om du er full...

Anonymkode: df962...385

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg dør brått så er det bedre at katten spiser meg fremfor at den sulter, så overlever den kanskje frem til jeg blir funnet og katten da også blir reddet og får et nytt hjem. Så hvis det skulle bli sånn at en katt spiser sin egen eier så er det fordi den er i nød. Jeg har ikke akkurat mareritt om dette nei. Vil heller at den spiser meg etter at jeg er død enn at den lider en langsom død av sult fordi jeg har strykt med.

Anonymkode: 94698...5a2

AnonymBruker
Skrevet

Katten min kan godt få spise meg når jeg er død, hvis den vil det. Har ikke så lyst til at den skal spise meg hvis jeg bare er full eller veldig syk da. 

Men hun er alt for kresen og fin på det til at jeg tror hun orker å prøve seg på meg. Hun hadde nok spist dorullene, garnnøstene og innholdet i sofaputene før hun hadde begynt på meg. 

Hun klarer/gidder ikke spise kattematen sin hvis jeg ikke kutter den i bitestore biter for henne, så jeg vet ikke om hun hadde fått til å tygge seg gjennom meg heller. 

Anonymkode: 574d5...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...