AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg er et veldig rolig menneske. Bryr meg ikke om at katten hadde herjet, men jeg orker ikke leke med katten mye hver dag. Kos derimot, kan den få mye av. Men fordi jeg er såpass rolig, så tenker jeg det er fint å skaffe 2 stk (søsken) så de kan leke med hverandre, samt at de kan være utekatter. Ønsker korthåret, da jeg ikke ser for meg mye pels stell (har hatt langhåret hund før, så vet hva det innebærer). (Ang det med leking, så forstår jeg veldig godt at kattene trenger å bli aktivert før de får lov til å slippes ut, samt noe på vinteren) Hvilken rase tror du passer meg best? Anonymkode: e4c33...01b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er et veldig rolig menneske. Bryr meg ikke om at katten hadde herjet, men jeg orker ikke leke med katten mye hver dag. Kos derimot, kan den få mye av. Men fordi jeg er såpass rolig, så tenker jeg det er fint å skaffe 2 stk (søsken) så de kan leke med hverandre, samt at de kan være utekatter. Ønsker korthåret, da jeg ikke ser for meg mye pels stell (har hatt langhåret hund før, så vet hva det innebærer). (Ang det med leking, så forstår jeg veldig godt at kattene trenger å bli aktivert før de får lov til å slippes ut, samt noe på vinteren) Hvilken rase tror du passer meg best? Anonymkode: e4c33...01b Aktivere en katt? Er ikke som om de kommer med batterier.. Anonymkode: 2d76b...757
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 En voksen omplasseringskatt, da får du en katt som passer deg perfekt🙌🏽 Anonymkode: 41782...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Ikke få kattunger, de krever MASSE lek og aktivisering. Jeg gikk til dyrebeskyttelsen og sa jeg ønsket en rolig og snill katt som ville tåle et barn. Fikk verdens fineste pus! Han var to-tre år, og så snill og god! Rolig og liker å kose på fanget. Flott at kattene skal få gå ute. Ingen katter (rasekatter eller huskatter) liker å bare være inne. Dyrebeskyttelsen kan matche deg og dine behov, med en katt som passer deg perfekt 😊 Anonymkode: 5ac21...1f4 3
Ollis00 Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Shih tzu Anonymkode: 72f96...ec1 Shih tzu er en hunderase, ikke en katterase 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Ollis00 skrev (1 minutt siden): Shih tzu er en hunderase, ikke en katterase Åå ja, har en så vet det er en bra og rolig katterase 😂 Anonymkode: 72f96...ec1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke få kattunger, de krever MASSE lek og aktivisering. Jeg gikk til dyrebeskyttelsen og sa jeg ønsket en rolig og snill katt som ville tåle et barn. Fikk verdens fineste pus! Han var to-tre år, og så snill og god! Rolig og liker å kose på fanget. Flott at kattene skal få gå ute. Ingen katter (rasekatter eller huskatter) liker å bare være inne. Dyrebeskyttelsen kan matche deg og dine behov, med en katt som passer deg perfekt 😊 Anonymkode: 5ac21...1f4 Jo, mange katter liker kun å være inne. Det er også til det beste, både for katten, naboer og naturen at de er inne. Sjekk ut dyrebeskyttelsen og gå for en litt eldre katt. Jeg har en 6 år gammel en her nå som fosterkatt som hadde passa deg perfekt f.eks. Han er ganske bedagelig anlagt og elsker kos. Anonymkode: 22463...759 2 1
Gliffy Skrevet 10. juni 2022 #10 Skrevet 10. juni 2022 Jeg syns det høres veldig smart ut av deg å kjøpe to katter! Britisk korthår for eksempel er en rase som klarer seg bra både inne og ute, og som er flinke til å leke på egen hånd. Om du har to, og de får gå ute så vil de nok ikke kreve spesielt mye stimuli fra deg. Men husk på at hvis du har lite med de å gjøre så får du jo ikke noe bånd til kattene heller da, så jeg vil jo anbefale at du uansett bruker tid på lek og kos, spesielt når de er små, så dere får et fint forhold. Hvis ikke så ender du fort opp med å bli en forautomat i deres øyne og ikke noe mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #11 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ikke få kattunger, de krever MASSE lek og aktivisering. Jeg gikk til dyrebeskyttelsen og sa jeg ønsket en rolig og snill katt som ville tåle et barn. Fikk verdens fineste pus! Han var to-tre år, og så snill og god! Rolig og liker å kose på fanget. Flott at kattene skal få gå ute. Ingen katter (rasekatter eller huskatter) liker å bare være inne. Dyrebeskyttelsen kan matche deg og dine behov, med en katt som passer deg perfekt 😊 Anonymkode: 5ac21...1f4 Da lærte jeg noe nytt, må være produksjonsfeil på min som nekter å gå ut. Anonymkode: 136cd...4f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå