Sollen Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg kjøpte meg en nydelig hellig birma kattunge I fjor, var fra før ikke særlig kjent med denne rasen, og ville egentlig kjøpe ragdoll som jeg har hatt tidligere, men falt helt pladask for denne skjønne guttepusen ❤️ Katten er frisk. Han har stamtavle vaksine og blitt godt fulgt opp av oppdretter og av meg, men jeg synes han er så hard i kroppen, når jeg løfter han synes jeg han kjennes mer ut som en hund enn en katt, han er steinhard, veldig muskuløs og ekstremt sterk, han løfter enkelt en tung bordplate i glass når han går under bordet og strekker seg 😅, er dette vanlig for rasen? Alle andre katter jeg har hatt har vært myke Han er smidig som andre katter og har selv ikke problemer med det. Legger ved et bilde av skjønningen bare fordi jeg ville ❤️😍 1
EtFo Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Vet ikke hvorfor han er hard, men OMG for en skjønning😍❤️
Kjetil E Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Sollen skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte meg en nydelig hellig birma kattunge I fjor, var fra før ikke særlig kjent med denne rasen, og ville egentlig kjøpe ragdoll som jeg har hatt tidligere, men falt helt pladask for denne skjønne guttepusen ❤️ Katten er frisk. Han har stamtavle vaksine og blitt godt fulgt opp av oppdretter og av meg, men jeg synes han er så hard i kroppen, når jeg løfter han synes jeg han kjennes mer ut som en hund enn en katt, han er steinhard, veldig muskuløs og ekstremt sterk, han løfter enkelt en tung bordplate i glass når han går under bordet og strekker seg 😅, er dette vanlig for rasen? Alle andre katter jeg har hatt har vært myke Han er smidig som andre katter og har selv ikke problemer med det. Legger ved et bilde av skjønningen bare fordi jeg ville ❤️😍 Ååå så nydelig kattepus. Hadde selv en Hellig Birma i 15 år. Fantastisk katterase.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå