Gjest Cid Skrevet 8. juni 2022 #1 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) En miniserie kalt Black Bird med avdøde Ray Liotta kommer snart til Apple TV +, det var Ray sin siste tv rolle så jeg føler det vil bli ekstra spesielt å se på da ♥️ Skal dere se den? Endret 8. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 Noen som skal se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 14. juli 2022 #3 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg er svak for Dennis Lehane så jeg har absolutt planer om å se den, vil bare vente til det har kommet litt flere episoder før jeg starter Hørte Taron Egerton i samtale med Simon Mayo i forrige uke, og det høres ut som de har hatt en veldig spennende prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 Fikk du sett serien, TS? Hva synes du? Jeg likte den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #5 Del Skrevet 21. august 2022 Melpomene skrev (2 minutter siden): Fikk du sett serien, TS? Hva synes du? Jeg likte den veldig godt Ikke sett enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Del Skrevet 21. august 2022 Synes de første episodene var rævva, mye på grunn av elendig skuespill av Egerton, men også grunnet manus og troverdighet i det som skjer. Skrinla hele prosjektet etter de to første episodene. Anonymkode: 75a8d...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå