Gå til innhold

Aldri behov for glidemiddel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har motsatt problem,jeg er altfor våt. Er 40 og har alltid hatt det problemet. Bruker tampong før sex.

Anonymkode: 740d2...d22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker glidemiddel ved fisting og anal. Ser ikke helt behovet eller nytten ellers, da jeg produserer rikelig selv når jeg er kåt. 

Anonymkode: 75794...690

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også alltid for våt, så det har jeg aldri tenkt på. 

Anonymkode: ecd4c...0b9

Skrevet

38 år, pult mange damer. Aldri brukt glidemiddel. De fleste damer blir våte.

Skrevet

Jeg tror vi har brukt glidemiddel tre-fire ganger gjennom maaaaaange år, og et par av gangene var det for å teste hvordan det kjentes ut.

Jeg synes også det føles fremmed når jeg leser om rådene knyttet til analsex, at det er viktig med masse glid. For oss har vi brukt bare litt, og ofte trengs ingenting. Det er bare å gjøre det. Jeg tror dette er veldig forskjellig fra person til person.

AnonymBruker
Skrevet

Kona er 48 og blir klissvåt bare hun får en hånd på låret...jeg er heldig stilt, I know...

Anonymkode: ece39...412

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 13.30):

Jeg synes fingring uten glid er vondt, og siden det ofte er en del av forspillet har vi alltid oljer og glid på nattbordet. 

Jeg bruker det også på mannen, for skikkelig kosing av baller/massasje og onanering. Når vi har god tid bruker vi ofte mye tid på forspill før samleie, og da er det deilig med olje/glid selv om jeg lager mye glid selv etterhvert

Det ser ut som om vi får ha glidemiddelet vårt i fred. Har aldri hatt bruk for det ved penetrering, men gud så godt det er til utvendig kos. Det er som å massere skuldre og rygg, det kan gjøres tørt, men utrolig mye bedre med olje. 

Anonymkode: faaa0...c58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kona er 48 og blir klissvåt bare hun får en hånd på låret...jeg er heldig stilt, I know...

Jeg har vært borti en variant av det.

Vi var samboere i drøyt ti år. Hun var himmel og helvete i samme person. Tente bare man så på henne, fikk orgasme bare man pustet på henne, og hun ville alltid. I sengen var hun rå og når det gikk for henne måtte man holde seg fast. Selv etter ti år hadde vi sex daglig. Men hun var like lettent i møte med andre også, og kontinuerlig utro. Selvsagt dypt ulykkelig etterpå, men uten å ha kontroll, spesielt i kombinasjon med et par glass cava. Det kunne ikke gå, men det går ikke en uke uten at jeg savner henne.

Anonymkode: b7ad2...417

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært borti en variant av det.

Vi var samboere i drøyt ti år. Hun var himmel og helvete i samme person. Tente bare man så på henne, fikk orgasme bare man pustet på henne, og hun ville alltid. I sengen var hun rå og når det gikk for henne måtte man holde seg fast. Selv etter ti år hadde vi sex daglig. Men hun var like lettent i møte med andre også, og kontinuerlig utro. Selvsagt dypt ulykkelig etterpå, men uten å ha kontroll, spesielt i kombinasjon med et par glass cava. Det kunne ikke gå, men det går ikke en uke uten at jeg savner henne.

Anonymkode: b7ad2...417

Vi har vært gift i litt over 20 år. Har ingen grunn til å tro at hun har spilt på bortebane...pålitelig og snill jente. Ville dessuten akseptert uten problemer hvis hun ville krydre tilværelsen med en ny opplevelse, er ikke akkurat spesielt sjalu...

Anonymkode: ece39...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...