Gå til innhold

Aldri behov for glidemiddel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde en interessant diskusjon med en venn og jeg sa jeg aldri hadde behov for glidemiddel under sex (med unntak av de gangene det er analsex).

Han ble overrasket og sa de fleste damene han har vært intim med trenger det.

En bit av meg tenker han kanskje ikke er så flink på forspill som han tror😏

Jeg blir lett tent og da følger det naturlig med.. Er ikke det «normalen»?

Anonymkode: ab767...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har aldri brukt glidemiddel.

Anonymkode: 36ea6...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt behov for hverken forspill eller glidemiddel. Blir kåt straks vi begynner uansett. Kvinner er jo forskjellige, da, men jeg synes det høres merkelig ut at de fleste har behov for glidemiddel.

Anonymkode: a4637...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heller aldri brukt, annet enn et forhold. Og der var jeg ikke tent nei 😏🙈

Anonymkode: 4b0cd...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den eneste grunnen til at jeg har behov for glidemiddel er pga lichen schlerosis, før jeg fikk den sykdommen hadde jeg aldri behov for glidemiddel. Jeg produserer nok naturlig glid men pga huden sprekker lett må jeg ha glidemiddel i tillegg på utsiden. På innsiden har jeg nok selv.

Anonymkode: 7f000...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går fint uten glidemiddel, men det blir enda bedre med. Etter vi har holdt på en stund så blir det tørt, uansett hvor tent jeg er. Og siden det ikke er godt å bli sår så er glidemiddel fint å bruke. Også er det deilig å smøre hverandre inn med glidemiddel, blir litt forspill av det også.

Anonymkode: 755a4...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt behov for det, men tørrhet/mangel på smøring er en bivirkning av p-piller, så jeg er ikke direkte overrasket at det kanskje er mange menn som har erfart at damer ikke blir våte nok selv.

Anonymkode: 4de5f...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er bruk av glidemiddel blitt mer normalt. 
Nå må vi bare bli kvitt "men om du bruker glidemiddel, så er du ikke kåt" stigmaet! Så blir ting mye bedre. 

Jeg begynte å bruke mer og mer glidemiddel, jo eldre jeg ble. Men jeg har venninner som har mått bruke glidemiddel hele sitt voksne liv.
Også har jeg venninner som ikke trenger det i det hele tatt, selv om de er eldre en meg :)
Vi er alle forskjellige, og trenger derfor forskjellige ting for å nyte sex :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri brukt det 🤷‍♀️

Anonymkode: dcc86...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det virkelig slik at det er mannens oppgave å alltid få kvinnen kåt og våt? 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå har jeg mest sannsynlig ligget med flere kvinner en deg ts. En hel del kvinner er det som kalles responsive, det vil si at hennes sexlyst styres av mannens handlinger og ord. 

Disse kvinnene legger alt ansvaret over på mannen, han skal x y og z for at hun er klar. De tar sjelden eller aldri initiativ til sex selv, men ligger på sofaen som en diva og venter på at mannen sier og gjør de riktige tingene. 

Det er også disse kvinnene som oftest klager over dårlig sexliv. Ganske ironisk egentlig når de aldri gjør noe selv for å opprettholde et godt sexliv. 

De kvinnnene som oppfører seg slik bør menn så fort de har anledning komme seg bort i fra siden det ikke er noen balanse i den dynamikken. 

Anonymkode: c910a...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det virkelig slik at det er mannens oppgave å alltid få kvinnen kåt og våt? 

Nå har jeg mest sannsynlig ligget med flere kvinner en deg ts. En hel del kvinner er det som kalles responsive, det vil si at hennes sexlyst styres av mannens handlinger og ord. 

Disse kvinnene legger alt ansvaret over på mannen, han skal x y og z for at hun er klar. De tar sjelden eller aldri initiativ til sex selv, men ligger på sofaen som en diva og venter på at mannen sier og gjør de riktige tingene. 

Det er også disse kvinnene som oftest klager over dårlig sexliv. Ganske ironisk egentlig når de aldri gjør noe selv for å opprettholde et godt sexliv. 

De kvinnnene som oppfører seg slik bør menn så fort de har anledning komme seg bort i fra siden det ikke er noen balanse i den dynamikken. 

Traff jeg et sårt punkt eller?🙄

Siden jeg nok har ligget med flere menn enn deg har jeg også erfart de som tror det bare er å vippe ut en erigert penis og dytte inn uten kyss eller beføling.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden jeg nok har ligget med flere menn enn deg har jeg også erfart de som tror det bare er å vippe ut en erigert penis og dytte inn uten kyss eller beføling.

Støtter denne. ALTFOR mange menn undervurderer the power of foreplay. De fleste tror de kan spytte i hånda, gni det over penis og stikke den rett inn, som om det er det som gir mest nytelse. Dessuten tror de at det å begynne å fingre rett på klitten med sitt eget spytt er forspill til og med. Nei, for de aller fleste kvinner, føles det best om klitoris blir tent og fylt opp med blod før den blir berørt i det hele tatt. Og, det bør være glid i tillegg. 

Og til AB..0a7 vil jeg si at jeg ikke er blant kvinnene du beskriver. Om noe, går jeg langt forbi det som forventes for å gi mine sexpartnere mest mulig nytelse. Jeg har heldigvis lært å kommunisere mine behov og sørge for å aldri la noen gjøre noe jeg ikke er komfortabel med, slik jeg tillot da jeg var yngre og redd for å ikke bli likt. 

Anonymkode: 62cf4...32e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri brukt glidemiddel. Det har foreløpig ikke vært nødvendig.

Anonymkode: 48831...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du traff ikke noe sårt punkt. Jeg har siden tenårene vært en av de få %  av menn som alltid har hatt både to og tre kvinner å velge mellom de gangene jeg har vært singel.  

Det som slår meg etter å ha vært i lag med så mange kvinner er at enkelte av kvinnene legger så stort ansvar for sin sexualitet over på mannen, mens de ikke gir noe spesielt tilbake selv. Menn bør ha mer fokus på denne skjeve dynamikken og ikke finne seg i det. 

Jeg er for øvrig samboer på det 17. året og har et meget godt samliv med min partner.  Vi har riktignok ikke helt A4 sexliv da hun har noen fetisjer, men det er et annet tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes fingring uten glid er vondt, og siden det ofte er en del av forspillet har vi alltid oljer og glid på nattbordet. 

Jeg bruker det også på mannen, for skikkelig kosing av baller/massasje og onanering. Når vi har god tid bruker vi ofte mye tid på forspill før samleie, og da er det deilig med olje/glid selv om jeg lager mye glid selv etterhvert. 

Jeg synes vi har et fantastisk sexliv, mye på grunn av at mannen liker forspill. Tidligere menn har til dels hatt lite og svært lite tålmodighet til det, og jeg rakk ofte ikke bli skikkelig kåt før de ville peise på. Da fikk jeg ikke noe særlig ut av sex, ble ofte sår, og mistet interesse for å ha sex med dem etterhvert. Ironisk nok var det slike menn som synes glid var nederlag de ikke tålte. 

Anonymkode: 3c7a4...771

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 12.17):

Hadde en interessant diskusjon med en venn og jeg sa jeg aldri hadde behov for glidemiddel under sex (med unntak av de gangene det er analsex).

Han ble overrasket og sa de fleste damene han har vært intim med trenger det.

Jeg blir lett tent og da følger det naturlig med.. Er ikke det «normalen»?

Jeg har ikke hat sex med ei som har brukt glidekrem, men har noen ganger fingret henne lenge før vi har knullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har aldri brukt glidemiddel, pleier å bli våt nok selv om jeg ikke er kåt og uten noe forspill. Kanskje litt tørt akkurat i starten noen ganger, men går seg helt fint til 

Anonymkode: 558e5...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange kvinner har dessverre ikke oppdaget at glidemiddel kan være et fantastisk supplement under sex, selvom man ikke har «behov» for det.

Et godt glidemiddel er fantastisk! 

En mann som syntes bruk av glidemiddel er noennegativ er enten en uerfaren gutt, eller rett ut en dårlig elsker.

Anonymkode: 59613...d9f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 13.30):

Jeg synes fingring uten glid er vondt, og siden det ofte er en del av forspillet har vi alltid oljer og glid på nattbordet. 

Jeg bruker det også på mannen, for skikkelig kosing av baller/massasje og onanering. Når vi har god tid bruker vi ofte mye tid på forspill før samleie, og da er det deilig med olje/glid selv om jeg lager mye glid selv etterhvert. 

Jeg synes vi har et fantastisk sexliv, mye på grunn av at mannen liker forspill. Tidligere menn har til dels hatt lite og svært lite tålmodighet til det, og jeg rakk ofte ikke bli skikkelig kåt før de ville peise på. Da fikk jeg ikke noe særlig ut av sex, ble ofte sår, og mistet interesse for å ha sex med dem etterhvert. Ironisk nok var det slike menn som synes glid var nederlag de ikke tålte. 

Anonymkode: 3c7a4...771

Herlig. En kvinne som har oppdaget fordeler og glede ved et godt glidemiddel. Løfter sexen 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 15.07):

Herlig. En kvinne som har oppdaget fordeler og glede ved et godt glidemiddel. Løfter sexen 👌🏼

Støttes.

Jeg bruker glidemiddel når jeg onanerer også. Ikke fordi jeg ikke blir våt, men fordi det er 10 ganger deiligere å la fingrene gli over klitoris når jeg har olje på enn når klitoris er tørr.

Jeg syns det er synd at mange (både kvinner og menn) synes å mene at glidemiddel er et «nederlag». Det er da ikke noen konkurranse om å bli «våt nok». 
Nei folkens - dere går glipp av mye altså. 

Anonymkode: e4b5f...e69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...