AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Som det står i overskriften skal jeg ut og fly med hund. Hunden blir lett nervøs og redd på reiser så lurte på om noen har forsøkt adaptil eller andre midler? Trener selvsagt på reiser og trygghet utenom. Kort reise på ca 1,5 time Anonymkode: 09d8d...58a
Tabris Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Det virker på noen og ikke på andre. Det har best effekt på stress og mindre effekt på redsel.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Adaptil virker ikke i det hele tatt på mine to. Kalmaid på felleskjøpet har jeg derimot sett en god effekt av. Det kan brukes over tid i kombinasjon med trening for å få bukt med adferdsproblemer, eller noen timer før en stressende situasjon. Jeg har brukt en halv dose daglig over tid nå i kombinasjon med trening på den ene hunden, og det har hjulpet noe enormt. Full dose skal gis noen timer før stressituasjonen (nyttårsaften, bilturer, flyturer osv). Har lest at mange har sett en god effekt på sine hunder. Anonymkode: 55a08...30c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå