Heipådegådu Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Jeg har ikke vært hos tannlegen siden året jeg fylte 20, altså når jeg var 19 år. Jeg er nå 21 og fyller 22 og er bekymret for regningen ettersom jeg er student. Vanskelig å finne ut av priser om du skulle hatt ett hull. Det står kun pris for rotfylling eller ordinær sjekk. Men jeg lurer på hvor dyrt er det for alt? Jeg vil vel ikke ende opp med en regning på 3000 jeg ikke kan betale?? Hva gjør jeg, jeg kan jo ikke unngå tannlegen for alltid.😅
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Du må først vite hva som er galt før du kan regne ut prisen. Dra til en tannlege og be om sjekk og rens. Det kan koste alt mellom 600-1200 kr avhengig om du går offentlig eller privat, og om du tar røntgen. Så ser de hva som er galt og forklarer deg hva du må gjøre videre. Du må ha en ny time om du skal borre hull uansett. Be så om et prisoverslag, så vet du sånn ca hva du kan forvente deg. Anonymkode: 334dc...ea8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Du bør dra til tannlegen snarest mulig, i og med at du er 21 år får du 50% rabatt, og vil dermed spare mye penger uansett hvilken behandling du eventuelt trenger. Anonymkode: 2032f...b02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå