AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Har alltid vært veldig tynn, og hatt helt flat mage. Jeg er 33 år. De siste årene har jeg lagt på meg, noe som egentlig bare er bra. I slutten av 20-årene veide jeg rundt 50 kg. Nå veier jeg 60. Jeg er 167cm høy. Problemet er at det meste av fettet ser ut til å ha lagt seg på magen. Det ser seriøst ut som om jeg er gravid! Magen er myk, ikke hard, så den er ikke oppblåst. Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å trene eller spise sunt. Er det noe spesielt som kan hjelpe for sånne som meg? Noen spesielle øvelser, mat? Anonymkode: fe837...431
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Trening. For min fungerer kondisjon/motbakkeintervaller best. Man får ingenting gratis (eller gjennom mat) lenger etter 30 - i alle fall ikke flat mage. Anonymkode: 20e0c...618 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Det går ikke an å punkt-slanke seg. Dvs ingen trening vil slanke deg akkurat der du trener. Sit-ups vil ikke gi deg slankere mage i seg selv. Men det kan bygge muskler og stramme opp magen, sånn at den ikke buler så mye utover. Men ev fett blir jo værende inntil du har trent så mye at du forbruker mer kcal enn du inntar i matveien. Først når regnskapet går i minus vil du gå ned i vekt. Uansett er det velkjent at magefettet og fettet rundt midjen er det desidert vanskeligste å bli kvitt. Det sitter som støpt. Anonymkode: 16874...10f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Trening. For min fungerer kondisjon/motbakkeintervaller best. Man får ingenting gratis (eller gjennom mat) lenger etter 30 - i alle fall ikke flat mage. Anonymkode: 20e0c...618 Nei, må nok bare tåle at kroppen endrer seg. Har alltid vært tynn og lita, og ser ung ut. Prøvd å legge på meg i flere år, og nå skjer det. Men skulle ønske det jevna seg litt mer ut 😅. Takk for tips. Må nok få trent mer. Har blitt latere med årene også. Anonymkode: fe837...431
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå