AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Skjønner ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg hen.. Trenger hjelp, sliter masse med depresjon, tanker som ikke er bra, psykoser som kommer å går, Borderline og mistanke om aspberger. Pluss pluss .. har det kjempetungt om dagen å aldri vært så langt nede. så hva gjør jeg: Dps svarer ikke, dvs nedprioritert. Jeg er for syk for lavterskeltilbudet i kommunen. Har gått til privat psykolog som var kjempedyr og hun ville egentlig at jeg skulle til en psykiater men det hadde jeg ikke råd til. Så der stoppet det helt opp. Dett er to år siden nå å jeg vet ikke hvor lenge dette går.. hva skal til for å få hjelp, klarer ikke jobbe heller pga psyken min.. noen som vet om det er lang ventetid hos psykolog med avtale? Anonymkode: 532e6...92a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skjønner ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg hen.. Trenger hjelp, sliter masse med depresjon, tanker som ikke er bra, psykoser som kommer å går, Borderline og mistanke om aspberger. Pluss pluss .. har det kjempetungt om dagen å aldri vært så langt nede. så hva gjør jeg: Dps svarer ikke, dvs nedprioritert. Jeg er for syk for lavterskeltilbudet i kommunen. Har gått til privat psykolog som var kjempedyr og hun ville egentlig at jeg skulle til en psykiater men det hadde jeg ikke råd til. Så der stoppet det helt opp. Dett er to år siden nå å jeg vet ikke hvor lenge dette går.. hva skal til for å få hjelp, klarer ikke jobbe heller pga psyken min.. noen som vet om det er lang ventetid hos psykolog med avtale? Anonymkode: 532e6...92a Du sa jo du gikk til psykolog men hun ba deg gå til psykiater og nå vil du til psykolog? Er det ikke lurt med psykiater så du kan få noe medisin? Anonymkode: a6f0a...169
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Jeg trengte psykiater ja ifølge henne til å utrede noen diagnoser.Regner med at jeg i det offentlige bør starte med en psykolog.. ser iallefall ikke for meg at JEG skal få så mye hjelp som at jeg bare får en psykiater sånn helt uten videre.. poenget er at psykiateren var og privat og veldig dyr . Hadde ikke råd .. Anonymkode: 532e6...92a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå