Gå til innhold

Å ta fly med panikkangst, erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er situasjoner hvor jeg ikke kan flukte panikkangsten kommer hos meg. Jeg har overvunnet frykten i alle situasjoner unntatt fly, ettersom jeg tar det så sjeldent. Men nå skal jeg på en helgetur og vurderer å bestille fly istedenfor tog, en flytur på 55 min. Jeg er så usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke, men har utrolig lyst å klare det da jeg elsker å reise. 

Så noen med erfaring? Eller tips? :)

Anonymkode: 524a1...704

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen? Setter veldig pris på svar ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen? Setter veldig pris på svar ❤️

Ja, be om å få 10mg Sobril :) 

Anonymkode: e6dfb...055

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å be om sobril hos fastlegen. Har ikke tatt det før men orker ikke teste ut eksponering i fly også får jeg panikkanfall. Det går fint i hverdagssituasjoner og da er jeg fornøyd med det :)

Anonymkode: c5a0e...d57

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig flyskrekk, så de to siste gangene jeg har reist utenlands har jeg tatt 10 mg sobril. Det er helt deilig 🙏🏼

Anonymkode: 5fe3a...8da

Skrevet

Har normalt sett inntatt 2fl prosecco før flyturer. Funker sikkert like bra med Sobril!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tenkte å be om sobril hos fastlegen. Har ikke tatt det før men orker ikke teste ut eksponering i fly også får jeg panikkanfall. Det går fint i hverdagssituasjoner og da er jeg fornøyd med det :)

Anonymkode: c5a0e...d57

Man blir bare roligere av Sobril, og du blir kanskje trøtt også. Men ikke noe som ikke lar seg hjelpe med litt kaffe/cola når du er fremme :) 

Du flyr neppe så ofte at det er noe poeng i å unngå 10 mg Sobril for sterk panikkangst. 

Ta det 1,5 time før du drar hjemmefra - virkningen er på topp etter 2-3 timer :) For meg setter den inn etter ca 1 time, og så merker jeg det dabber av etter noen timer. 

AnonymBruker
Skrevet
Paw Patrol skrev (29 minutter siden):

Har normalt sett inntatt 2fl prosecco før flyturer. Funker sikkert like bra med Sobril!

2 FLASKER? 😅

Vel, drita og redde folk på fly er kjipt for alle andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...