Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Må skaffe meg selvbruningskrem til ansiktet i morgen. (Har en separat til kroppen.) Hvilken er den beste? Pris har ikke så mye å si:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clarins Liquid Bronze (eventuelt Eau Lactée). Tyntflytende melk som gir helt naturlig farge. Jeg er hekta! Bruker den ca. annehver dag, og har fin, diskret farge. Pris 215,. for 125ml.

Skrevet

Lancome er jeg fornøyd med :)

Skrevet

Vet mange liker comodynes, men jeg må bare si at for meg funket de overhodet ikke. Jeg ble gul... :sjenert:

Skrevet

Hørte mye bra om Dior, Clinique og Biotherm. :)

Dior var en testvinner, husker jeg.

Skrevet

Kusinen min bruker Dior, hun får kjempefin farge

Skrevet
Vet mange liker comodynes, men jeg må bare si at for meg funket de overhodet ikke. Jeg ble gul...  :sjenert:

Er det disse serviettene du mener? De tørket ut huden min og gjorde også meg gul.

Jeg har ikke funnet en eneste selvbruning for ansikt som jeg er fornøyd med, men skal kjøpe denne fra Clarins som Elphaba har skrytt av i flere tråder.

Skrevet

:Nikke:

Serviettene ja. Veldig praktiske da, men hjelper jo lite når man må sitte inne i tre dager etterpå ;)

Skrevet

Min favoritt er Shiseido sin Brilliant Bronze Quick Self-Tanning Gel. Den er heelt super. Tørker raskt, og gir en fin naturlig farge. Kan brukes både på ansikt og kropp. :)

Skrevet

Lancome står helt innerst i skapet hos meg. Flash Bronzer-geleen for ansikt gir kanskje fin farge, men den tørker ut noe sinnssykt, så er ikke noe for tørr hud. Jeg kunne plukke hudflak med pinsett etterpå. Dette problemet har jeg ikke med Clarins, og heller ikke med Dior (men den gir litt for lite farge).

Skrevet

Jeg bruker MD Forumlation og så langt synes jeg den er best.

Skrevet
Lancome står helt innerst i skapet hos meg. Flash Bronzer-geleen for ansikt gir kanskje fin farge, men den tørker ut noe sinnssykt, så er ikke noe for tørr hud. Jeg kunne plukke hudflak med pinsett etterpå. Dette problemet har jeg ikke med Clarins, og heller ikke med Dior (men den gir litt for lite farge).

Jeg mener bestemt at det er denne jeg også har, fargen er grei, men jeg har også fått veldig tørr hud, selv steder jeg ikke tok noe. Jeg kan også rive av hud både på øret (myyyye, og det svir jo etterhvert) og under der hvor kinnskjegg på menn er. Så den har jeg kastet. Jeg ar vel ganske normal hud egentlig, eller blandingshud, av og til får jeg noen kviser, andre ganger får jeg noen tørre flekker hist og pist.

Skrevet

Takk for svar jenter! Jeg endte opp med dior's. Håper jeg blir fornøyd:)

Skrevet

Må bare få anbefale mine 2 favoritter:

Shisedio lukter minst av alle jeg har prøvd. Den trekker nokså kjapt inn i huden og gir nydelig frage som sitter i 3-5 dager like fin!

Min andre favoritt er STINKBUMBEN Piz Buin som selvfølgelig da stinker helt j...ved påføring og dagen etterpå(og sengetøyet!!)MEN den gir utrolig fin farge,tørker kjapt inn i huden og er lett å påføre jevnt. Jeg bruker skummet. Er ikke dyrt,men litt udrøyt. Det går ann å kjøpr to ulike frager av den,så får du en som passer bra til huden din! :)

Har også fin erfaring med Nivea Visage og Biotherm.

Skrevet

Serviettene ja. Veldig praktiske da, men hjelper jo lite når man må sitte inne i tre dager etterpå ;)

Skrevet

At fargen og huden ble så jævlig at jeg nesten ikke turte å gå ut døren. Jeg måtte legge full make-up selv om jeg bare skulle på skolen

Skrevet

Når det kommer til farge, er Dior favoritten, men den er litt udrøy. Clarins synes jeg også er bra, men ettersom den er litt for tynn i konsistensen, føler jeg at den er vanskelig å fordele (derfor: LITT skjolder).

Skrevet

jeg kjøpte den selvbruningsmelken fra clarins idag, må si jeg ble litt skuffet, jeg trodde den var rennende å tynn, men den var jo tykk som en ansiktskrem...!! så den tør ikke jeg å bruke til min litt ubalansert kvisete hud....

Skrevet

Er du sikker på at du kjøpte riktig? Melken er på flaske som er gulaktig gjennomsiktig med brun kork, og den jeg har er veldig tynn? Den er ikke fet, og gir helt matt resultat. Clarins har en haug med ulike selvbrunere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...