Gå til innhold

Noen lykkelige single her?


Betcy

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sittet og lest til i dette singelforumet, og tanken slo meg: er det virkelig ikke noen som er lykkelig som single?? :klø:

Her spy`s det ut dritt mot mannfolk som tenker kun på en ting og som ikke respekterer en! Hva med å ta ansvar for egen lykke?

Jeg er singel, snart 30 år og er lykkelig :) Jeg har en god jobb, en flott datter, egen leilighet, bil, gode venner og naboer. Så hva om jeg ikke har noen mann?! Jeg innrømmer at savnet av nærhet, fortrolighet og tosomhet velter innover meg innimellom... men jeg har et godt liv likevel. Jeg nekter å la mangelen på en kjæreste gi meg følelsen av å være et halvt menneske! Man er liksom ikke hel før man er to???

For meg er det å møte Mr. Right en bonus i livet, ikke et must (så lenge jeg har noe bra i nattbordsskuffen og ekstra batteri ;) )!

Lev livet lykkelig, dere, og ha en forteffelig helg som singel :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste kan vel ikke sette seg i en bås som enten lykkelig eller ulykkelig som singel. Vil tro man varierer litt mellom de. De fleste opplever vel et savn etter en kjæreste innimellom - men stort sett har man det greit.

Uansett skal man vel ikke måle lykken etter om man er singel eller ikke? Det er hvertfall bare en liten del av mange faktorer som spiller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kan vel ikke sette seg i en bås som enten lykkelig eller ulykkelig som singel. Vil tro man varierer litt mellom de. De fleste opplever vel et savn etter en kjæreste innimellom - men stort sett har man det greit.

Uansett skal man vel ikke måle lykken etter om man er singel eller ikke? Det er hvertfall bare en liten del av mange faktorer som spiller inn.

Helt enig med deg i dette, men det var så påfallende at så mange synes livet uten kjæreste er puton..

Ønsket bare å spre litt munterhet i et ellers noe trist forum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spy`s det ut dritt mot mannfolk som tenker kun på en ting og som ikke respekterer en! Hva med å ta ansvar for egen lykke?

Antar at du snakker om tråden min (som forresten var mer ment som en uskyldig utblåsning og ikke ment til å tas så himla alvorlig).

Man trenger ikke være ulykkelig bare fordi man har lyst på kjæreste, vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II

Ja jeg er en lykkelig singel...Er mye lykkeligere nå en da jeg var i et forhold.

For nå er jeg fri iverfall fri fra klørene til et aent menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! :-D

Godt å se at det er noen glade mennesker blandt oss!

Ja, cocopuff, det var din tråd som inspirerte meg bl.a. Hvordan går det med letingen etter Mr. Right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel, og det går stort sett veldig bra. Føler at det er viktigere for omverdenen at jeg finner meg en, enn det er for meg, egentlig. Man er kanskje ikke vellykket i samfunnets øyne hvis man velger å leve livet alene, men personlig føler jeg meg ikke mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, og det går stort sett veldig bra. Føler at det er viktigere for omverdenen at jeg finner meg en, enn det er for meg, egentlig. Man er kanskje ikke vellykket i samfunnets øyne hvis man velger å leve livet alene, men personlig føler jeg meg ikke mislykket.

Enig med det du skriver her. En stund presset veldig mange på det at jeg skulle få meg kjæreste: arrangerte mislykkede blind date, videreformidlet nr mitt, spurte alltid hvordan det gikk med kjørligheten osv. Men vet dere hva: jeg har det bra som singel, og vil ikke gjøre noe med det heller! Har også undret meg over det at man skal gå rundt å føle seg mislykket bare fordi man er singel, at man hele tiden skal tenke på at noe mangler i livet. Vel, livet vil aldri være perfekt, men jeg har et bra liv som singel og tror ikke det ville vært bedre hvis jeg hadde en partner. verste jeg vet er syting og klaging over at man ikke har noen partner.

Nyt livet som singel, folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg er lykkelig som singel!altfor mange lar sin egen lykke avhenge av en mann virker det som.jeg tar det helt med ro jeg,tanta mi fant sin store kjærlighet da hun var 46 så jeg stresser ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel med et barn på 15 år. Jeg vil ikke påstå at jeg alltid er lykkelig, men jeg kan med hånden på hjertet si at de gangene jeg ikke er det så har det ingenting med min sivilstand å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo "greit" å være singel, men er jo ikke kult å se alle parene som koser etc rundt seg hele tiden heller. På tross av at jeg føler det slik, så er jeg ikke mottakelig for å møte noen da... :ler:

Var en som prøvde å få kontakt på torsdag, men jeg bare gikk rett fordi (skal legges til at jeg kom sent til et sted og var edru sjåfør, han så ut som om han hadde vært der hele kvelden og kost seg med bongene... ;) ).

Jeg trives med friheten, og merker hårene reiser seg når venninner og kompiser må gjøre ting fordi partneren vil, de "føyer" seg mer, og det gruer jeg meg til desom singeltilværelsen skulle opphøre.

Jeg kan godt se for meg et liv som singel og uten barn, men det er jo nå... Hvordan det faktisk er når jeg er førti og alle rundt meg har unger og er på den andre ektemannen vet jeg jo ikke nå ;)

Men jeg må nok bare åpne øynene litt mer, så dukker det nok opp noen.

Så; konklusjon: Jeg er vel sånn passe lykkelig med situasjonen, men det kunne gjerne kommet en fyr slentrende en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan godt se for meg et liv som singel og uten barn, men det er jo nå... Hvordan det faktisk er når jeg er førti og alle rundt meg har unger og er på den andre ektemannen vet jeg jo ikke nå ;)

Ja!! När du är 40 (jeg är) så är du glad slippa betala underhåll å ha ett ekonomiskt h-e ,samtidigt, du slipper betala underhåll till din ex+nya kärlek som är ny pappa/mor åt ditt barn.Som du inte alls gillar,(motpartens nya alltså) samtidigt vill du ha barn å skoja å ha roligt med.

Nä,,det är konstigt, men barn ska man ha, fast med den "rätta"

F-n nu har jag druckit whiskey.... :klø: :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "halv-lykkelig" singel, hvis det kan telle ;) . Jeg savner fremdeles min ex, men trives ellers bra i eget selskap så jeg akter ikke begynne "den store jakten". Selv om jeg savner det jeg hadde, så er det å være singel ikke noen ulykke i seg selv. Det skal være en veldig interessant mann som skal få meg til å endre på den statusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "halv-lykkelig" singel, hvis det kan telle ;) . Jeg savner fremdeles min ex, men trives ellers bra i eget selskap så jeg akter ikke begynne "den store jakten".  Selv om jeg savner det jeg hadde, så er det å være singel ikke noen ulykke i seg selv. Det skal være en veldig interessant mann som skal få meg til å endre på den statusen.

Näpp!!!!!!! Jag saknar icke mina före detta!!

Kanske en då......................

Men man var ju för ung!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För att förstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lese: :lese: :lese: :lese: :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moi er meget lykkelig singel.. tenker rett og slett ikke på forhold (hvis man ser bort i fra sikling over diverse "fiktive" personer ^^) det har rett og slett ingen plass til det. liker å ha mange venner i steden ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...