AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 hei har gått noen dager på isotretinoin nå og merker at øyene mine ikke helt klarer å fokusere får nesten vondt i hodet bare av å se på ting, og ikke minst prøve å lese noen som vet om dette er en vanlig bivirkning og hvor lenge dette varer? Anonymkode: bde8e...995
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pas-isotretinoin-orifarm-orifarm-generics-560319#pil-bivirkning Anonymkode: 867f5...abf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Det tørker øynene og slimhinnene veldig ut, venninnen min brukte en gel som heter viscotears fra apoteket for å fukte øynene. Jeg bruker den også under de verste allergiukene og den er så god og lindrende Anonymkode: 5f3c9...d28
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pas-isotretinoin-orifarm-orifarm-generics-560319#pil-bivirkning Anonymkode: 867f5...abf Når jeg leser lista over vanlige og mindre vanlige bivirkninger, jeg kommer aldri til å ta sjansen på å ta denne kuren, og jeg sliter med akne. Man kan faen meg FÅ diabetes som bivirkning.. Anonymkode: 5f3c9...d28
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Når jeg leser lista over vanlige og mindre vanlige bivirkninger, jeg kommer aldri til å ta sjansen på å ta denne kuren, og jeg sliter med akne. Man kan faen meg FÅ diabetes som bivirkning.. Anonymkode: 5f3c9...d28 Tar du Paracet? Anonymkode: 106be...db4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tar du Paracet? Anonymkode: 106be...db4 bivirkningene, de vanlige, på Paracet og de vanlige på den iso kuren kan ikke sammenlignes. Anonymkode: 5f3c9...d28
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hei har gått noen dager på isotretinoin nå og merker at øyene mine ikke helt klarer å fokusere får nesten vondt i hodet bare av å se på ting, og ikke minst prøve å lese noen som vet om dette er en vanlig bivirkning og hvor lenge dette varer? Anonymkode: bde8e...995 Jeg hadde den bivirkningen da jeg brukte iso. Det gikk over da jeg sluttet med kuren. Anonymkode: 70da1...66d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 Går på isotretinoin nå og har lest at det skal være en bivirkning. Jeg har ikke merket så mye til tørre øyne, men litt er det. Bruker øyedråper da. Jeg var også redd for bivirkninger før jeg begynte på kuren, men jeg har slitt med akne i over 20 år så jeg bestemte meg for å prøve. Var drittlei av akne, fet hud og fett hår. Jeg har egentlig hatt ganske milde bivirkninger, men går på ganske lav dose. Har de vanlige bivirkningene som tørr hud, tørre lepper og tørr hodebunn. I tillegg har jeg fått eksem på hendene. Av og til har jeg hatt litt hodepine, men det går over etter å ha tatt en paracet. Så jeg synes at det ikke er så ille selv om det er irriterende med de knusktørre leppene. Må smøre de jevnlig gjennom hele dagen. Anonymkode: 02934...fcf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå