AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har fått meg iphone etter tidligere å ha brukt Android. Prøver å laste ned BankID, men den appen som kommer opp øverst og som har samme logo som BankID på Android har kun 3 anmeldelser. Kan det være riktig app? Ønsker ikke bli svindlet. Anonymkode: 9a40c...bb0
Gjest kira87 Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Den skal hete BankId og i min app-store så har den 342 vurderinger og 2,5 stjerner. Den har lilla logo.
tdm900 Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Sparebank1 er blå/rød med et ett-tall i. Den heter engangskode.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Dere som bruker bankID på app, er den noe bedre enn bankID på mobil? Min bankID på mobil har begynt å krangle, når jeg skal skrive inn koden kommer ikke alltid tastaturet opp. Skulle gjerne hatt en løsning til når jeg er på farten og ikke har med kodebrikke. Det har vært MYE tull med bankID gjennom lengre tid, så et must å ha flere alternativer. Men når jeg prøver å laste ned bankID-appen kommer det bare opp en slags nedtelling på en time. Hva er dette for noe? Hadde tenkt å legge meg jeg nå 😛 Anonymkode: b1548...6dc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 22.49): Dere som bruker bankID på app, er den noe bedre enn bankID på mobil? Min bankID på mobil har begynt å krangle, når jeg skal skrive inn koden kommer ikke alltid tastaturet opp. Skulle gjerne hatt en løsning til når jeg er på farten og ikke har med kodebrikke. Det har vært MYE tull med bankID gjennom lengre tid, så et must å ha flere alternativer. Men når jeg prøver å laste ned bankID-appen kommer det bare opp en slags nedtelling på en time. Hva er dette for noe? Hadde tenkt å legge meg jeg nå 😛 Anonymkode: b1548...6dc Bankid på mobil skal avvikles i løpet av året. Så man skal kun bruke appen Anonymkode: 3907e...d2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå