Gå til innhold

Dere som lager pannekake til bursdagsselskap

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som lager pannekaker til barneselskap, hvordan gjør dere det? 

Barnet skal ha bursdag, og ønsker å servere blant annet pannekaker. Hvordan gjør dere det? Når steker dere dem, like før? Serverer dere dem kald? Kan jeg lage i forvei å legge i kjøleskap? Hvor lenge holde de seg? Helt uviten på dette😂

Anonymkode: c9365...12f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Steker og legger de i stekeovnen etter hvert som de er ferdige. Har ovnen på lav temperatur. Det har fungert på jobb, der stekte vi pannekaker til 20 barn og 4-5 voksne når det var bursdag.

Anonymkode: 41fbe...a4a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kjøp ferdigstekte og varm i ovn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo lage pannekake-kake! 

4D0AE574-37DC-43E9-9702-D9A5BEA1D7EF.jpeg

Anonymkode: 6d8a7...90b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Steker og legger i en ildfast form med lokk, som står i ovnen med lav varme. Vet ikke hvor lenge de kan stå sånn, men lokket hjelper med at de holder på fuktigheten.

Anonymkode: d966d...dd0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Steker og legger i en ildfast form med lokk, som står i ovnen med lav varme. Vet ikke hvor lenge de kan stå sånn, men lokket hjelper med at de holder på fuktigheten.

Anonymkode: d966d...dd0

Hva er lav varme her da? 

• Liker 2
Skrevet

Ville gått for ferdigstekt fra butikk. Men mulig de ikke er like gode. Vet ikke om man kan steke opp dagen før, eventuelt tidligere på dagen å varme opp igjen? Ser for meg at de blir mye stress å stå å steke opp pannekakene like før servering. 🤨 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk for de ferdig stekte fra butikken,  jeg synes ikke de er gode , men barna liker de . 

Anonymkode: 95121...76c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Naboen min stekte opp et par timer før selskapet, la den oppå hverandre og la et klede over. :) 

Anonymkode: 01b32...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...