AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg trenger en liten, veldig liten elbil til bybruk. Trenger ikke ha enorm rekkevidde heller. Jeg tenker noe som Mitsubishi i-Mielv, men det kan man ikke kjøpe nytt. Jeg vil kjøpe nytt. Hvilke tilsvarende små elbiler kan dere tenke på? Anonymkode: b0a89...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Moped bil Anonymkode: e9442...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 5. juni 2022 #3 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trenger en liten, veldig liten elbil til bybruk. Trenger ikke ha enorm rekkevidde heller. Jeg tenker noe som Mitsubishi i-Mielv, men det kan man ikke kjøpe nytt. Jeg vil kjøpe nytt. Hvilke tilsvarende små elbiler kan dere tenke på? Anonymkode: b0a89...b6f Fiat 500 e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Del Skrevet 6. juni 2022 Serafin skrev (8 timer siden): Fiat 500 e Denne høres interessant ut. Selges den ny? Jeg finner kun brukt, men vil ha ny. Anonymkode: b0a89...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Del Skrevet 6. juni 2022 Honda e er en fantastisk elbil med utelukkende supre anmeldelser. Snur på 4m radius! Akilleshælen er at den er dyr ift. hvor lite rekkevidde den har. Men dette er by-elbilen over alle by-elbiler. Se om du kan prute deg ned i pris et godt hakk, eller finn en nyere brukt en. Anonymkode: 1a242...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Del Skrevet 6. juni 2022 VW up? Anonymkode: 47405...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 6. juni 2022 #7 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Denne høres interessant ut. Selges den ny? Jeg finner kun brukt, men vil ha ny. Anonymkode: b0a89...b6f Kontakt forhandler så får du kjøpt ny https://www.fiat.no/model/500e-31/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 6. juni 2022 #8 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne høres interessant ut. Selges den ny? Jeg finner kun brukt, men vil ha ny. Anonymkode: b0a89...b6f Ja. Den selges helt ny. Bare å gå på finn.no det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7. juni 2022 #9 Del Skrevet 7. juni 2022 On 6/6/2022 at 12:20 AM, AnonymBruker said: Jeg trenger en liten, veldig liten elbil til bybruk. Trenger ikke ha enorm rekkevidde heller. Jeg tenker noe som Mitsubishi i-Mielv, men det kan man ikke kjøpe nytt. Jeg vil kjøpe nytt. Hvilke tilsvarende små elbiler kan dere tenke på? Anonymkode: b0a89...b6f Er det noen spesiell grunn til at bilen absolutt må være ny? Man sparer ofte rimelig mye penger på å handle brukt, uten at det alltid går ut over kvaliteten eller kostnadene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #10 Del Skrevet 7. juni 2022 newman01 skrev (34 minutter siden): Er det noen spesiell grunn til at bilen absolutt må være ny? Man sparer ofte rimelig mye penger på å handle brukt, uten at det alltid går ut over kvaliteten eller kostnadene. Ikke med elbil, for tiden stiger de i verdi det første året i alle fall. Anonymkode: 1a242...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7. juni 2022 #11 Del Skrevet 7. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke med elbil, for tiden stiger de i verdi det første året i alle fall. Anonymkode: 1a242...b95 Elbiler med lang leveringstid har tendens til å koste mer på finn.no enn hos forhandler. Men du får ikke solgt en brukt bil på finn til høyere pris om man kan få den levert umiddelbart hos forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå