AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #21 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor gammel er du selv? Anonymkode: b4331...7a1 28 Anonymkode: fdd13...2a7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #22 Skrevet 6. juni 2022 🙋🏼♀️ Møtte en gammel flamme på et arrangement lørdag kveld. Han ble med hjem og vi hadde deilig sex. Han ønsker forhold, men er en god del eldre enn meg og i tillegg en kollega. Han er vanvittig deilig, og jeg liker han godt. Har sagt at skal vi være sammen må han ønske barn igjen (han har to barn fra før i sene tenårene). Jeg tenker at vi bruker sommeren på å kose oss, så får vi ta det litt som det kommer 😇 Anonymkode: 6d9fa...90c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #23 Skrevet 6. juni 2022 Jeg hadde med ei vill lita jente på 18år. Stram og fin. M47 Anonymkode: a6cf0...93d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #25 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde med ei vill lita jente på 18år. Stram og fin. M47 Anonymkode: a6cf0...93d Hvor møttes dere? Anonymkode: b4331...7a1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #26 Skrevet 6. juni 2022 Tok jomfrudommen til en søt stakkar i 30 årene med en ganske deilig dadbod. Jeg regnet med han bare var uerfaren, eller veldig lett tent for han hadde ereksjon mens vi danset. For å få han til å slappa av da jeg merket han han begynte å bli veldig stiv i bevegelsene sine presset jeg meg bare mer opp til skrittet hans samtidig som jeg tok tak i hode hans og begynte å kline. Vi endte opp hjemme hos han, klær kom av ganske fort og jeg sugde han ikke i et fult minutt en gang før han kom. Var da han knakk og begynte å unnskylde seg veldig, men isteden for å si "det har aldri skjedd meg" eller "beklager var bare så utrolig kåt". Sa han "beklager jeg skulle sagt det før jeg bygget opp forventingene dine, jeg håpet at jeg kom til å ha nok selv kontroll, bare sier det rett ut; du er den første som har sugd meg." Han var så rød i ansiktet og full av skam at han klarte ikke å se opp. Han fortsatte med å si "jeg klandrer deg ikke vis du vil dra, jeg kan bestille og betale for drosje, det er d minste jeg kan gjøre etter" før jeg bare kysset han. Og så spurte om han var sikker det var meg han ville huske for resten av livet, for dette var et one and done, men var han interessert kunne vi fullføre ihvertfall noen fantasier han hadde så lenge de ikke var for ekstreme. Han tok litt initativ og kysset meg tilbake som svar. Ikke akkurat den beste sexen jeg noen gang har hatt, men som jomfru skal han få 5- for entusiasme og at han faktisk ikke var fornøyd nok med å gi meg bare 1 orgasme, men 2 etter han fikk litt hjelp om hva han skulle gjøre. Tror med litt trening og stamina kommer han til å gjøre en tidligere partye jente som vil roe seg ned veldig glad. Anonymkode: 4b284...84c 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #27 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tok jomfrudommen til en søt stakkar i 30 årene med en ganske deilig dadbod. Jeg regnet med han bare var uerfaren, eller veldig lett tent for han hadde ereksjon mens vi danset. For å få han til å slappa av da jeg merket han han begynte å bli veldig stiv i bevegelsene sine presset jeg meg bare mer opp til skrittet hans samtidig som jeg tok tak i hode hans og begynte å kline. Vi endte opp hjemme hos han, klær kom av ganske fort og jeg sugde han ikke i et fult minutt en gang før han kom. Var da han knakk og begynte å unnskylde seg veldig, men isteden for å si "det har aldri skjedd meg" eller "beklager var bare så utrolig kåt". Sa han "beklager jeg skulle sagt det før jeg bygget opp forventingene dine, jeg håpet at jeg kom til å ha nok selv kontroll, bare sier det rett ut; du er den første som har sugd meg." Han var så rød i ansiktet og full av skam at han klarte ikke å se opp. Han fortsatte med å si "jeg klandrer deg ikke vis du vil dra, jeg kan bestille og betale for drosje, det er d minste jeg kan gjøre etter" før jeg bare kysset han. Og så spurte om han var sikker det var meg han ville huske for resten av livet, for dette var et one and done, men var han interessert kunne vi fullføre ihvertfall noen fantasier han hadde så lenge de ikke var for ekstreme. Han tok litt initativ og kysset meg tilbake som svar. Ikke akkurat den beste sexen jeg noen gang har hatt, men som jomfru skal han få 5- for entusiasme og at han faktisk ikke var fornøyd nok med å gi meg bare 1 orgasme, men 2 etter han fikk litt hjelp om hva han skulle gjøre. Tror med litt trening og stamina kommer han til å gjøre en tidligere partye jente som vil roe seg ned veldig glad. Anonymkode: 4b284...84c Men hadde han stor penis? Anonymkode: b4331...7a1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #28 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde med ei vill lita jente på 18år. Stram og fin. M47 Anonymkode: a6cf0...93d Lita jente? Er du pedofil? Anonymkode: 2c523...df4
Archer Skrevet 6. juni 2022 #29 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde med ei vill lita jente på 18år. Stram og fin. M47 Anonymkode: a6cf0...93d Mm deilig hehe🤤M38 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #30 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hadde han stor penis? Anonymkode: b4331...7a1 Ikke at jeg hadde målebånd men helt grei 12-13 kanskje. Han gjorde en ting som var ganske godt hvor jeg først trodde at han hadde kommet så fort han var inni meg da jeg kjente det jeg trodde var en spasme fra orgasme. Men han sa han hadde hørt at gpunkte hos kvinner satt foran så når han var inni meg gjorde han en slags øvelse med PC musklene sine som faktisk traff rett på. Hadde han klarte å fortsette slik i en 7-8 minutter er det nok sjanse for at han hadde gitt meg en tredje orgasme. Men det var fortsatt godt så lenge det varte. Anonymkode: 4b284...84c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå