Gå til innhold

Hvor mange hadde ons i natt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 4383b...cbc

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde, med ei  kåt skilt 40+ dame, men du får ikke noen detaljert sexnoveller fra meg  😜

Anonymkode: fdd13...2a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg hadde, med ei  kåt skilt 40+ dame, men du får ikke noen detaljert sexnoveller fra meg  😜

Hvor gammel er du selv?

Anonymkode: b4331...7a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 4383b...cbc

Du må jo fortelle oss da :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke i går, men på fredags kveld. Plukket meg ut en av de fulleste damene ved bardisken og satte meg ved siden av henne. Fikk med henne hjem. Selv om hun luktet fyll og var litt uappetittlig klarte jeg å koble ut, lukke øynene og fantaserte at hun var en kjent modell. Fikk tømt rognposen helt. Alt i alt et deilig knull. 

Anonymkode: 7314c...6cc

• Hjerte 3
Skrevet

Enda mer interessant er vel, hvor mange av dere som hadde ONS, brukte kondom?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

37 stk

Anonymkode: a8596...ef7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde ikke i går, men på fredags kveld. Plukket meg ut en av de fulleste damene ved bardisken og satte meg ved siden av henne. Fikk med henne hjem. Selv om hun luktet fyll og var litt uappetittlig klarte jeg å koble ut, lukke øynene og fantaserte at hun var en kjent modell. Fikk tømt rognposen helt. Alt i alt et deilig knull. 

Hahaha, var hun fin da=

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hahaha, var hun fin da=

Nei. Hun luktet fyll og var sikkert en 3-4er på skalaen. Men det var deilig å knulle henne. Synes ikke utseende trenger å være så fantastisk på one-night-stands. Alkohol i blodet gjør dessuten at dama blir mye finere. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Hun luktet fyll og var sikkert en 3-4er på skalaen. Men det var deilig å knulle henne. Synes ikke utseende trenger å være så fantastisk på one-night-stands. Alkohol i blodet gjør dessuten at dama blir mye finere. 

Haha, det er sant.

Men du klarer og få opp penisen helt stiv i fylla altså? Eller drakk du ikke så mye?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, det er sant.

Men du klarer og få opp penisen helt stiv i fylla altså? Eller drakk du ikke så mye?

Ikke noe problem. Drakk vel 4 pils. Da har man kontroll og får den opp. Så lenge jeg ser ei fitte er det nok tenning. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke noe problem. Drakk vel 4 pils. Da har man kontroll og får den opp. Så lenge jeg ser ei fitte er det nok tenning. 

4 øl er jo ingenting. 

Hvilke stillinger pulte du ho dama i? Vanlig misjonær?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du måtte velge hun som var fullest for å få deg noe. Er vel ikke noe fruktfat du heller da. 

Anonymkode: 1dfdb...3a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Høres ut som et overgrep, ikke noe å skryte av. 

Anonymkode: 55566...98c

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Jeg hadde søn i natt.

AnonymBruker
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde søn i natt.

Var han flink?

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var han flink?

Hvem? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du måtte velge hun som var fullest for å få deg noe. Er vel ikke noe fruktfat du heller da. 

Anonymkode: 1dfdb...3a9

Ser ok ut. Best å gå etter damene som ikke er så pene. Slipper å jobbe så mye for å sjekke de opp. Gidder ikke å smiske å bygge egoet til en smellvakker dame i flere timer for å få henne på kroken. Skal jo kun ha litt sex. Ikke finne en livspartner. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor gammel er du selv?

28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...