Gå til innhold

Grusomt og ha stor penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har en penis på 19 cm, og veldig tykk. Den see veldig bra ut og alt det der, men helt ærlig så skulle jeg ønske den var 4-5 cm kortere. 

Er faktisk så stress og hele tiden måtte ta hensyn til damene og sjeldent jeg kan bruke alle.

Ja du har de sizequeens damene, men de er det få av. Sizequeens damer er også ofte de som er de mest løse og puler alt som er.

Så mannfolk, 15-16 er mest optimalt.

Anonymkode: 19d97...534

Fikk det antallet meldinger etter dette innlegget som du håpte på?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forferdelig mye trolling om peniser her inne, sikkert fra én mann nesten alt. Eller en 15-åring. Vanskelig å ta noe som helst av det seriøst. Føles som 90% av innleggene i diverse forum her er trolling og hat. Trist skue. Jeg trodde dette stedet var bedre og mer seriøst 😞

Anonymkode: 1f10c...cb2

Seksualforumet er 90% ungdomsskoleelever som troller 😑

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en penis på 19 cm, og veldig tykk. Den see veldig bra ut og alt det der, men helt ærlig så skulle jeg ønske den var 4-5 cm kortere. 

Er faktisk så stress og hele tiden måtte ta hensyn til damene og sjeldent jeg kan bruke alle.

Ja du har de sizequeens damene, men de er det få av. Sizequeens damer er også ofte de som er de mest løse og puler alt som er.

Så mannfolk, 15-16 er mest optimalt.

Dette er pisspreik, samboeren min styrer hvor langt hun vil ha meg inn ved å holde på hoftene mine, du har vel 12 - 13 tenker jeg

Anonymkode: ef914...5e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dette er pisspreik, samboeren min styrer hvor langt hun vil ha meg inn ved å holde på hoftene mine, du har vel 12 - 13 tenker jeg

Anonymkode: ef914...5e8

Hun faktisk. Er det en transe du dater?

AnonymBruker
Skrevet

Så du foretrekker gjennomsnitlig str?

Har du et syndrom?

Anonymkode: d1761...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

19cm er ikke stort lol. Typen min har en penis på 23cm og den tar jeg glatt.

15-16cm er baby penis.

Anonymkode: 2de7f...8b7

Du har aldri hatt sex skjønner jeg

Anonymkode: d1761...460

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er det som gjør at den er diggere og ha inni seg en en på 15 cm? Det blir jo i praksis likt, iom at den på 15 cm går helt inn.

Jeg skrev ikke at den var diggere enn en på 15 cm, men at den var digg å ha inni seg. Det er egentlig ikke lengden, den kunne gjerne vært kortere hvis jeg hadde valgt. Men tykkelsen er nydelig! 

Men nå må man nesten bare ta den penisen mannen har og gjøre det beste ut av det.

Anonymkode: d7ee1...c6c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...