Gå til innhold

Gifte seg i utlandet

Gjest Gjest_Angel_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Angel_*
Skrevet

Noen her som har giftet seg i utlandet? Eller som bare "stakk av" dere to å giftet dere en plass? Trenger tips og erfaringer, da vi vurderer å gjøre dette. Han har vært gift en gang før, så jeg tror ikke jeg orker et standar bryllup med stor fest og masse folk osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marikken
Skrevet

Vi gifter oss i utlandet til våren! Ikke fordi vi stikker av fra noe, men fordi dette var mitt ønske. Vurderte en stund å hlde alt hemmelig, men vi har nå invitert med foreldre og forlovere, og vi gleder oss alle. Har heller ikke holdt det hemmelig for resten av gjestene (vi skal ha fest når vi kommer hjem). Men det blir dyrt. Vi betaler turen for forlovere, i tillegg til deres hotellopphold. Så skulle nesten ønske jeg var kristen å gifter meg i kirken hjemme.

Skrevet

jeg skal gifte meg i utlandet neste år. Nærmere bestemt New York.

Dette er noe som alle veit om, og de som har lyst og råd kan gjerne få lov til å være med over. (vi betaler ikke reisen for noen.,så dersom de blir med må de dekke dette selv).

Grunnen til at vi velger å gjøre det i utlandet er at vi ikke hadde lyst til å gjøre som "alle andre". Kirkebryllup er ikke noe for sambo, og ingen av oss hadde lyst til å gjøre det p årådhuset, Derfor utlandet. Vi hadde i lengere tid planlagt en tur til usa i løpet av 2006. Og da fant vi ut,,at hvorfor ikke gifte oss samtidig. Bør jo benytte sjansen når vi først reiser så langt.

De som blir med er trolig mine foreldere, min forlover + muligens onkelen til sambo. Jeg har dessuten familie i USA og disse kommer trolig. (de er 5 dersom vi regner med samboer til søskenbarna mine).

Vi kommer også til å ha en fest for de nærmeste når vi kommer hjem igjen til Norge. Med de nærmste mener jeg foreldre, søsken og besteforeldere. (+ forlovere)

Skrevet

Vi skal gifte oss i Kairo nå i november. Reiser til uka, vielsen er tirsdag 22/11. Kan komme med erfaringer etterpå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...