AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg er ei dame som kunne tenke meg å være intim med ei annen dame, og spesielt ei som jeg virkelig har lyst på. Men jeg kunne ikke tenkt meg et forhold med ei annen dame. Kun kos og sex. Så er jeg bifil eller biseksuell? Anonymkode: f6813...cdc
Heydayotheinterweb Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Du er bare forvirret og manipulert av media 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Kun det fysiske er du bisexuell. Anonymkode: b711c...0d5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kun det fysiske er du bisexuell. Anonymkode: b711c...0d5 Men jeg liker personligheten til henne også. Anonymkode: f6813...cdc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Er det forskjell på bifil og biseksuell? Jeg trodde det var det samme. Anonymkode: 24104...007
SlemUlv Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det forskjell på bifil og biseksuell? Jeg trodde det var det samme. Anonymkode: 24104...007 Bifil er man kan få følelser for, og være seksuell med, 2 eller flere kjønn. Biseksuell, man kan være seksuell med 2 eller flere kjønn.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 13 minutter siden, SlemUlv said: Bifil er man kan få følelser for, og være seksuell med, 2 eller flere kjønn. Biseksuell, man kan være seksuell med 2 eller flere kjønn. Da lærte jeg noe nytt. Takk for svar Anonymkode: 24104...007
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 24 minutter siden, SlemUlv said: Bifil er man kan få følelser for, og være seksuell med, 2 eller flere kjønn. Biseksuell, man kan være seksuell med 2 eller flere kjønn. Hjelpe meg, jeg blir vel snart steinet til døde som ikke klarer å lære meg dette. Anonymkode: bc37c...dd8
SlemUlv Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjelpe meg, jeg blir vel snart steinet til døde som ikke klarer å lære meg dette. Anonymkode: bc37c...dd8 Jeg er heldigvis atheist, så jeg tror ikke på steining. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Just now, SlemUlv said: Jeg er heldigvis atheist, så jeg tror ikke på steining. Noen andre tror på det så hva du tror hjelper nok ikke så mye. Anonymkode: 24104...007 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 3 minutter siden, SlemUlv said: Jeg er heldigvis atheist, så jeg tror ikke på steining. Heldigvis så viser det seg at naboen hadde misoppfattet. H*n er ikke så stødig i engelsk, og skjønte ikke at "we're gonna get stoned!" kunne ha flere betydninger. Anonymkode: bc37c...dd8
SlemUlv Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen andre tror på det så hva du tror hjelper nok ikke så mye. Anonymkode: 24104...007 Da tror jeg det er større sjanse for at de steiner de som går imot troen dems (altså bifile eller biseksuelle), en å steine noen som ikke kan forskjellen
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #13 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er ei dame som kunne tenke meg å være intim med ei annen dame, og spesielt ei som jeg virkelig har lyst på. Men jeg kunne ikke tenkt meg et forhold med ei annen dame. Kun kos og sex. Så er jeg bifil eller biseksuell? Anonymkode: f6813...cdc Biseksuell. Jeg er motsatt. Kan bli betatt/tiltrukket av andre kvinner. Til og med bli litt forelsket. Men så legger jeg vekk tanken fordi jeg ikke klarer å se for meg å ha sex med en kvinne🙈 Så jeg er nok en form for bifil, men ikke biseksuell🙃 Anonymkode: f7cc6...b6a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Skrevet 5. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Biseksuell. Jeg er motsatt. Kan bli betatt/tiltrukket av andre kvinner. Til og med bli litt forelsket. Men så legger jeg vekk tanken fordi jeg ikke klarer å se for meg å ha sex med en kvinne🙈 Så jeg er nok en form for bifil, men ikke biseksuell🙃 Anonymkode: f7cc6...b6a Hæ? Du kan bli tiltrukket av, til og med bli forelsket i en annen kvinne men vil ikke ha sex med en annen kvinne? Er det bifil med unntak? Hva er det motsatte av biseksuell? Jeg er forvirra. SlemUlv skrev at både bifile og biseksuelle kunne være seksuelle med 2 eller flere kjønn. Jeg antar at andre kvinner er inkludert i de kjønnene? Eller er jeg helt på villspor? Anonymkode: 24104...007
SlemUlv Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hæ? Du kan bli tiltrukket av, til og med bli forelsket i en annen kvinne men vil ikke ha sex med en annen kvinne? Er det bifil med unntak? Hva er det motsatte av biseksuell? Jeg er forvirra. SlemUlv skrev at både bifile og biseksuelle kunne være seksuelle med 2 eller flere kjønn. Jeg antar at andre kvinner er inkludert i de kjønnene? Eller er jeg helt på villspor? Anonymkode: 24104...007 Det å være tiltrukket av, trenger ikke bety at dem må ha sex med. Man kan være bifil, men Heteroseksuell. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #16 Skrevet 5. juni 2022 Bifil og biseksuell er det samme. Homofil og homoseksuell er det samme. Heterofil og heteroseksuell er det samme. Dette såkalte "skille" mellom følelser og sex er bare noe noen har funnet på. Det er for eksempel ikke et sånt skille på engelsk. Anonymkode: bc6f8...a22 2
SlemUlv Skrevet 5. juni 2022 #17 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bifil og biseksuell er det samme. Homofil og homoseksuell er det samme. Heterofil og heteroseksuell er det samme. Dette såkalte "skille" mellom følelser og sex er bare noe noen har funnet på. Det er for eksempel ikke et sånt skille på engelsk. Anonymkode: bc6f8...a22 Du vet alle ord er oppfunnet sant? og dette skillet, som vi har hatt i norge i MANGE tiår, er noe de også nå har i engelsk! De har nå seksuell og romantisk. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #18 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bifil og biseksuell er det samme. Homofil og homoseksuell er det samme. Heterofil og heteroseksuell er det samme. Dette såkalte "skille" mellom følelser og sex er bare noe noen har funnet på. Det er for eksempel ikke et sånt skille på engelsk. Anonymkode: bc6f8...a22 Hvorfor gjøre det så komplisert Anonymkode: f6813...cdc 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #19 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Biseksuell. Jeg er motsatt. Kan bli betatt/tiltrukket av andre kvinner. Til og med bli litt forelsket. Men så legger jeg vekk tanken fordi jeg ikke klarer å se for meg å ha sex med en kvinne🙈 Så jeg er nok en form for bifil, men ikke biseksuell🙃 Anonymkode: f7cc6...b6a Du mener bare at du ikke vil slikke fitte? Anonymkode: f5ff4...69a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #20 Skrevet 5. juni 2022 Om du er bifil eller biseksuell er ikke spørsmålet. Hva du har lyst til og liker er mye viktigere. Alt du ikke tar skade av eller kan påføre andre vondt med, er opp til deg å leve ut. Bare følg lystene dine, nyt livet og kos deg. En dag er det for seint. Anonymkode: 3f04e...54a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå