AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Del Skrevet 4. juni 2022 Hvor gammel er du, hvor bor du, og hva slags navn/navnestil liker du? Jeg er 26 år. Bor i Oslo. Er veldig begeistret for gamle, norrøne, litt trauste navn. F.eks. Åse og Øyvind. Anonymkode: 33ad8...14b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Del Skrevet 4. juni 2022 42 bor i Mandal, liker navn som Olivia, Isabell, Emilie, Alexander, Mathias og Lukas. Jeg har alltid likt den type navn. Anonymkode: 5b721...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Del Skrevet 4. juni 2022 34, Trondheim (men fra bygda i Møre og Romsdal), same stil som TS. Anonymkode: e1b36...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Del Skrevet 5. juni 2022 36 år bor i østfold Liker Emil, Mathias, Eirik, Gabriel, William, Ferdinand, Silas og Jesper, jentenavn er det ikke så mange ,men Nina, Selma og Wilhelmina er fint Anonymkode: 47276...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Del Skrevet 5. juni 2022 Bor på østlandet, men er trønder. Navn jeg liker; Gustav, Olav, Henry, Oskar, Herman, Jonas, Alfred. Agnes, Elsa, Ingrid, Josefine, Maud, Hennie, Erle. Anonymkode: 5573d...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Del Skrevet 6. juni 2022 20 fra Vestland. Liker navn som Colin, Alma, Elvira, Nathaniel, Josefine, Silas, Ofelia, Charlie, Freddie, Sol, Billie, Atlas, Vega… Så med noen unntak, ikke-norske navn og sjeldne navn. Anonymkode: be9f8...8bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Del Skrevet 6. juni 2022 36 år fra Vestfold. Liker norrøne navn (Håkon, Olav, Sigrid, Astrid), og barna mine fikk det da de ble født for 12 og 14 år siden. Er også glad i klassiske europeiske navn som Oskar og Anna. Gikk altså nesten under betegnelsen "ung mor", vil jeg tro, men misliker navna som assosieres med "unge mødre". Anonymkode: f83b3...3b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 8. juni 2022 #8 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) . Endret 8. juni 2022 av Luna Llena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #9 Del Skrevet 8. juni 2022 31 år, bor i Oslo, men er trønder. Liker stødige, norske navn som Torbjørn, Sigrid, Astrid, Ingvild og Håkon. Anonymkode: b5489...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #10 Del Skrevet 8. juni 2022 32 år, bor i Møre og Romsdal. Liker gammeldagse, trauste navn, typisk slik som min besteforeldregenerasjon hadde. Anonymkode: a9345...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Del Skrevet 8. juni 2022 38, bor utenfor Oslo. Jeg liker navn innen flere "stiler". Men om vi hadde fått gutter, hadde de fått gamle norske eller norrøne navn og jentene våre endte også med det. Utover det, blir jeg kanskje vel så mye påvirket av klangen i navnene som hvilken opprinnelse de har. Jeg har alltid likt jentenavn som ender med a (Åsa var mitt favorittnavn da vi ventet jente, men mannen var ikke enig), og jeg liker navn med bokstaven d i av en eller annen grunn, og kunne godt kalt ungene mine Edmund eller Amanda. Anonymkode: 24de2...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #12 Del Skrevet 9. juni 2022 26, bor på vestlandet Liker norrøne navn, og eldre vanlige navn. Har 1 barn med norrønt navn og ett barn med et navn fra middelalderen Anonymkode: 2ab1e...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå