Gå til innhold

Ny kjæreste, tantrasex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør hun med kroppen din?

Jeg er veldig interessert🙂

Anonymkode: 4f379...e09

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det høres ubeskrivelig deilig ut. Men tida det tar, tillater jo ikke at det skjer hver dag? 

Anonymkode: 4d012...20f

Det er ubeskrivelig deilig og sant, vi gjør det absolutt ikke hver dag. 1-2 ganger i uken, noen ganger skjeldnere. Vi har «normal» sex i mellom.

TS

Anonymkode: f179c...259

AnonymBruker
Skrevet

En til to ganger i uken holder hun på med deg i to timer.

Lurer bare,.. hva gir du tilbake? To timer hver gang du også?

Anonymkode: 56dd5...287

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ubeskrivelig deilig og sant, vi gjør det absolutt ikke hver dag. 1-2 ganger i uken, noen ganger skjeldnere. Vi har «normal» sex i mellom.

TS

Hvordan begynte dere og utforske det? Noen bøker, tips eller hva?

Anonymkode: eaffb...d66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva gjør hun med kroppen din?

Jeg er veldig interessert🙂

Anonymkode: 4f379...e09

Tantra er opprinnelig et opphav fra Østens lære. Skal ikke gå inn på det, det er mye å lese om dette.

I praksis handler det om fokus, konsentrasjon, fjerne forstyrrende elementer som tv, mobil osv. Ha goood tid, ha et behagelig og varmt sted. Det handler om en fysisk og sjelelig reise, der vi har fokus kun på oss to og stenge ute all annen tankevirksomhet.

Rent fysisk går behandlingen på energier, berøring av hele kroppen, stryke og myk varm massasje, la det bygge seg opp energier i hele kroppen, men ikke la det koke over, ikke fall for fristelsen til rask orgasme, men holde igjen, bygge opp og holde igjen. Det er på dette stadiet viktig og ikke ha fokus på kjønnsorganene eller de mest erogene soner. Du vil oppdage hvor mye energi og nytelse det finnes i hele kroppen. Etter lang tid, vil hver berøring og også non-berøring, gå som elektriske nytelses støt i hele kroppen. Det jeg erfarte var at også non-berøring, har så sterk kraft at det også kan gi orgasme alene. Det er veldig viktig å kunne fokusere på opplevelsen og ikke ta inn forstyrrende hverdagstanker, som eks. vi burde få klippet plenen i dag. Som jeg også skrev over, alle forstyrrende ting som tv og mobiler og annen elektronikk må skrus av. Dere må ikke ha stress på tid, men bruke den tiden det tar. Det vil gå tid og etter hvert som energien bygges opp, mister du begrep på tid og sted, du flyter av sted på en bølge av energi og nytelse. Dere skal holde på så lenge dere orker, klarer eller holder ut. Jo lengre, jo sterkere blir reisen. Du vil også oppleve at denne reisen er intens og like viktig som selve orgasmen. Men klart, denne reisen på en bølge av energier og nytelse, gir en helt annen orgasme, den føles intens i hele kroppen og får alt til å svartne, og den bølger frem og til bake og varer mye lenger, opptil flere minutter. Noen ganger kommer også orgasmene i lange serier.

Det er først når du nærmer deg grensen for når det ikke lenger er mulig å holde ut lengre, at berøringen og massasjen blir mer direkte og går mer intenst på erogene soner og på kjønnsorganene. Dette vil bygge opp orgasmen mot en intens eksplosjon av nytelse. Men med tiden når dere får mer øvelse og kjenner deres kropper, kan selv tanken og non-berøringen ende opp i eksplosive orgasmer som tar deg, dere ut i en helt ny dimensjon.

Lykke til.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

En til to ganger i uken holder hun på med deg i to timer.

Lurer bare,.. hva gir du tilbake? To timer hver gang du også?

Anonymkode: 56dd5...287

Ja, stemmer det. Ja, jeg gir tilbake like mye som jeg får. Men noen ganger gjør vi det sammen, på felles reise som ender opp med felles orgasme. Det tar ofte lengre tid, i det energien faller i det øyeblikket vi skifter fokus på berøring, massasje og tilfredsstillelse. Men tiden er verdte det, ikke noe er bedre enn en felles tantriske orgasmer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvordan begynte dere og utforske det? Noen bøker, tips eller hva?

Anonymkode: eaffb...d66

Det begynte med at hun har kunnskap rundt Tantra fra sitt opphav, siden hun er av Indisk opprinnelse. Hun involverte meg ikke med en gang vi ble kjærester, men det kom ganske gradvis inn noen uker inn i forholdet, i tiden etter vi begynte å ha sex. Hun er opprinnelig fra India og har endel av læren i seg, selv om hun er norskfødt. Hun har vært min læremester og jeg og vi har også lest endel og utviklet dette sammen. Hun har ikke opplevd Denne formen for sex med andre, det var meg den første hun introduserte dette for og sammen med.

Gjest Paramount
Skrevet

Dette høres ut som klassisk helnorsk sex de første helgene med en ny partner. Lurt å forsøke å gjenskape disse også senere i forholdet. Behøver ikke å kalle det med fancy navn, deilig er det uansett å sette av mye tid til sex og nyte den deilige lysten og hverandres kropper.

Skrevet

Vi fikk en liten innføring i new tantra på nonna en gang. Var interessant nok det, utenom at de dro det ut mye lengre en planlagt. Men litt av greia der, var jo at mannen ikke skulle ha utløsning. Sånn i det hele tatt. For det ville ødelegge for energiflyten. 

Så, etterpå, var jeg å tittet på siden dems, og hva kurset kostet og sånn.. 2k for kurs... Også kunne man bli shaman til slutt, hvor man kunne heale folk ... da forlot jeg siden gitt. 

Gjest Drigo
Skrevet
Paramount skrev (6 timer siden):

Lurt å forsøke å gjenskape disse også senere i forholdet. Behøver ikke å kalle det med fancy navn, deilig er det uansett å sette av mye tid til sex og nyte den deilige lysten og hverandres kropper.

Enig her! Her må en forsøke å gjenskape/vedlikeholde mye av dette magiske ved å bruke mye tid til berøring og sansing med hverandre. 

I går fikk fruen 2-3 times massasje/berøring. Selv om det var jeg som «gav», var det deilig å nyte tilstedeværelsen sammen med henne, og til slutt få være med på finalen🤪

Gjest Paramount
Skrevet
Drigo skrev (1 time siden):

I går fikk fruen 2-3 times massasje/berøring. Selv om det var jeg som «gav», var det deilig å nyte tilstedeværelsen sammen med henne, og til slutt få være med på finalen🤪

Akkurat dette er kvinner for lite flinke (eller for beskjedne?) til å utnytte, når mannen er kåt kan de jo be han gjøre hva som helst (forutsatt at de har valgt rett mann😅). 

Skrevet

Har aldri prøvd dette, men for meg virker det så uendelig kjedelig.

Jeg kommer hardest når mannen beveger seg rytmisk og fort, lager mye lyd, tar på kroppen min med fast grep og nesten spiser meg opp. Litt røft skal det være. Gjerne noen klaps på rompa og et fast grep om halsen mens man kliner rått. Mister helt begrep om tid og sted og kropp og sinn når jeg knulles slik av en mann med en penis som treffer riktig. 🥵

Gjest Drigo
Skrevet
Blåttvann skrev (46 minutter siden):

Har aldri prøvd dette, men for meg virker det så uendelig kjedelig.

Jeg kommer hardest når mannen beveger seg rytmisk og fort, lager mye lyd, tar på kroppen min med fast grep og nesten spiser meg opp. Litt røft skal det være. Gjerne noen klaps på rompa og et fast grep om halsen mens man kliner rått. Mister helt begrep om tid og sted og kropp og sinn når jeg knulles slik av en mann med en penis som treffer riktig. 🥵

Det ene utelukker ikke det andre. Ja, takk - begge deler!😉

Skrevet
Drigo skrev (48 minutter siden):

Det ene utelukker ikke det andre. Ja, takk - begge deler!😉

Hvorfor spise kake hvis man ikke liker kake? Bare fordi andre sier det skal være godt? 😁

AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (6 timer siden):

Hvorfor spise kake hvis man ikke liker kake? Bare fordi andre sier det skal være godt? 😁

Dette er individuelt og oppleves der og da. Heller ikke alle som opplever det likt.

Finalen kan også være heftig på vei inn i orgasmen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er folk så bittre i denne tråden? Jeg blir nyskjerrig på hvor man lærer seg dette?

Anonymkode: d0bb5...0b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er folk så bittre i denne tråden? Jeg blir nyskjerrig på hvor man lærer seg dette?

Anonymkode: d0bb5...0b5

Jeg vet faktisk ikke. Kanskje det er uvitenhet eller mulig noen har en aversjon eller ikke klarer å sette seg inn i at dette er ufattelig deilig. På reisen mot orgasme er følelsene og nytelsen enorm, nesten følelsen av vedvarende orgasme. Har enn først opplevd dette, gjør enn det igjen og igjen, og tiden det tar er verdt det, hvert eneste minutt.

Skrevet

Dette er nok en litt uoppdaget verden for mange. Tantra Sex er ikke bare oppskrytt.

AnonymBruker
Skrevet

Høres faktisk veldig spennende og interessant ut. Men steg 1 er å finne en dame 😭

Anonymkode: 51975...3bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Høres faktisk veldig spennende og interessant ut. Men steg 1 er å finne en dame 😭

Anonymkode: 51975...3bf

Ja, det har du jo rett i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...