AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Noen som har opplevd at katten plutselig er mer kjælen enn vanlig? I det siste har hun vært mer kjælen enn vanlig og gnidd seg inntil både mot meg, veggen og diverse eiendeler. Veterinæren fant ikke noe galt på siste helsekontrollen. Hun ble kastrert som kattunge, så det er ikke noe løpetid på gang. Anonymkode: ac9ef...fb8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Min ble sånn da jeg ble gravid. Og så nå som hun er gammel, jeg har lest at katter blir demente og trenger nærhet. Anonymkode: 2fdbd...2dc
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Håper veterinær sjekket tenner forresten. Katter gnir seg mye for å klø på munnen når de har vondt i tennene. Anonymkode: 2fdbd...2dc
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min ble sånn da jeg ble gravid. Og så nå som hun er gammel, jeg har lest at katter blir demente og trenger nærhet. Anonymkode: 2fdbd...2dc Hun er kun to år, så er ikke særlig bekymra for at hun skal bli dement. Anonymkode: ac9ef...fb8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Min ble det (begge mine faktisk) når de var syke, men det har jo du fått sjekket ut Anonymkode: 2128f...fc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå