Gå til innhold

Han kommer for fort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (5 timer siden):

Hvorfor er det han som kommer for fort? Kanskje det er du som kommer for seint?

1-2 minutter med penetrering er normalt. La han gi deg orgasme først da? 

Ærlig talt… 1-2 minutter med penetrering er da ikke normalt. Og det er i allefall ikke normalt å ikke bry seg om at din partner ikke er tilfredsstilt!

Anonymkode: 37db8...156

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sexpartneren min akkurat nå kommer alltid alt for fort, vi snakker 1-2min, ikke mer. Når han blir ferdig så er vi liksom ferdig og jeg har da fått null nytelse. Hvordan kan jeg hindre han i å komme så fort??

Anonymkode: 96f86...cb5

Kjøp en tykk penishylse som nedsetter hans følelse og gir deg mere nytelse. Når du har fått din nytelse, tar dere av penishylsen og vipps så kommer han også. Hadde en periode der jeg plutselig kom veldig fort med ei ny dame jeg tente veldig på. På tross av mye erfaring og at jeg alltid tidligere har kunnet kontrollere det med tidligere partnere, så gikk deg ikke med henne. Vi begynte alltid med oralsex og langt forspill. Der fikk hun som regel minst 1 orgasme men helst flere, så tok jeg på penishylse og brukte den til hun følte seg tilfredsstilt og hadde fått orgasme. Avsluttet uten penishylse og kom inni henne. Deilig for både meg og henne å kunne dra ut sexen så lenge vi ønsket😊

Anonymkode: a3625...30a

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Ærlig talt… 1-2 minutter med penetrering er da ikke normalt. Og det er i allefall ikke normalt å ikke bry seg om at din partner ikke er tilfredsstilt!

Anonymkode: 37db8...156

Det vanlige er 3-7 minutter ifølge undersøkelser, og selv om 1-2 minutter er (for) kort er det relativt vanlig. Stimuliet under samleie er ganske ekstremt med mindre man har redusert følsomhet der nede, og det skal mye til å gjøre det mindre godt selv om det finnes noen teknikker som fungerer til en viss grad. Fra naturens side er det liten grunn til at man skal holde på lenge, men så er det jo såpass digg at man helst vil holde på en stund likevel. Det er et privilegium om man klarer å holde på akkurat så kort eller lenge man ønsker, men vi er alle forskjellige. Selv holder jeg som regel ikke så lenge første runde, men har blitt litt bedre og holder uansett mer enn lenge nok runde to. Det er uansett etter å ha gjort andre ting lenge også. Egoisme er selvsagt et problem, å komme fort trenger ikke være det.

Anonymkode: 3eb09...27b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det vanlige er 3-7 minutter ifølge undersøkelser, og selv om 1-2 minutter er (for) kort er det relativt vanlig. Stimuliet under samleie er ganske ekstremt med mindre man har redusert følsomhet der nede, og det skal mye til å gjøre det mindre godt selv om det finnes noen teknikker som fungerer til en viss grad. Fra naturens side er det liten grunn til at man skal holde på lenge, men så er det jo såpass digg at man helst vil holde på en stund likevel. Det er et privilegium om man klarer å holde på akkurat så kort eller lenge man ønsker, men vi er alle forskjellige. Selv holder jeg som regel ikke så lenge første runde, men har blitt litt bedre og holder uansett mer enn lenge nok runde to. Det er uansett etter å ha gjort andre ting lenge også. Egoisme er selvsagt et problem, å komme fort trenger ikke være det.

Anonymkode: 3eb09...27b

Faen så ubrukelig naturen er. Menn og kvinner er jo designet for total mismatch.

Anonymkode: 9fe2a...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...