Gå til innhold

Han kommer for fort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sexpartneren min akkurat nå kommer alltid alt for fort, vi snakker 1-2min, ikke mer. Når han blir ferdig så er vi liksom ferdig og jeg har da fått null nytelse. Hvordan kan jeg hindre han i å komme så fort??

Anonymkode: 96f86...cb5

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp han med å få han til å føle seg trygg og bra. Kommuniser, vær åpen og ærlig. Gi det tid, tren masse.

Anonymkode: da24d...775

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sexpartneren min akkurat nå kommer alltid alt for fort, vi snakker 1-2min, ikke mer. Når han blir ferdig så er vi liksom ferdig og jeg har da fått null nytelse. Hvordan kan jeg hindre han i å komme så fort??

Hvorfor er det han som kommer for fort? Kanskje det er du som kommer for seint?

1-2 minutter med penetrering er normalt. La han gi deg orgasme først da? 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (4 minutter siden):

Eh..hæ??? 1-2 minutter er LITE, med mindre det er snakk om heftig forspill først....

Anonymkode: 27101...e6f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kjefte, klage, gråte?

Anonymkode: de081...d2c

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (7 minutter siden):

Er det virkelig sant? Folk flest har så kort samleie?

Anonymkode: 9fe2a...f62

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri klart å komme så kjapt. Men kan ikke utelukke helt at det har litt med at jeg har onanert en del oppigjennom. 

Anonymkode: 95411...d51

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eh..hæ??? 1-2 minutter er LITE, med mindre det er snakk om heftig forspill først....

Anonymkode: 27101...e6f

Hvorfor er det lite? Jeg kommer fortere under penetrering. Kommer jeg for fort da? Synes bare det er stigmatiserende at det  alltid er mannen som liksom kommer for fort, eller for seint osv.. Aldri kvinnen sin feil :P Ikke ment å være frekk, men vi er alle forskjellige og kommer når vi kommer. Han kan vel slikke deg først til orgasme da, så kan dere knulle?

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det lite? Jeg kommer fortere under penetrering. Kommer jeg for fort da? Synes bare det er stigmatiserende at det  alltid er mannen som liksom kommer for fort, eller for seint osv.. Aldri kvinnen sin feil :P Ikke ment å være frekk, men vi er alle forskjellige og kommer når vi kommer. Han kan vel slikke deg først til orgasme da, så kan dere knulle?

Ganske få kvinner som kommer av 2min penetrering da. Ikke rart det klages på tungpulte kvinner hvis det er dette som forventes. Fader, så misunnelig jeg er!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ganske få kvinner som kommer av 2min penetrering da. Ikke rart det klages på tungpulte kvinner hvis det er dette som forventes. Fader, så misunnelig jeg er!

Få menn som bruker 30 minutter på å komme også da..... Menn kommer som regel før kvinner . Vi er bare forskjellige. De kan ikke noe for at de ikke klarer å holde seg, slik du ikke kan noe for at du kommer sent. 

Men jeg håper han kan hjepe deg med din, før han kommer da ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

1-2 min med hva?

Sex er veldig mye mer enn penetrering. Men selv penetrering i 1-2 minutter er litt kort;

The average therapists' responses defined the ranges of intercourse activity times: "adequate," from 3-7 minutes; "desirable," from 7-13 minutes; "too short" from 1-2 minutes; and "too long" from 10-30 minutes.

Men han høres ut som en dårlig sexpartner om det bare er 1-2 min med penetrering så er alt over. Om man først leker litt sammen, slik at kvinnen også kan få en orgasme og to før penetrering er det noe annet. Vi trenger litt mer en 1-2 min med «inn-ut» action før vi kommer 😅😬

Dere kan alltids prøve å leke med en penisring, det skal hjelpe mot å komme for fort.

Anonymkode: 36737...b23

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Be han ta seg et runk 1 time og 2 før akten. Be han runke OFTE, og at han da skal runke til han nesten kommer, så stoppe.. så skal han holde på sånn over lang tid.

Blir han ikke bedre av det her etter 6/12mnd, kan du kaste inn håndkleet og gi han opp.

• Nyttig 2
Skrevet

Om han er sexpartneren din akkurat nå og ikke ektefelle gjennom 30 år så hadde jeg byttet sexpartner.

kortvarig sex er jo like gøy som å se maling tørke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er problemet at han kommer for fort, eller er problemet at han mener 2 minutter med stimulering av penis er bra sex for deg? Hvordan ville han reagert på sex som begrenser seg til stimulering av klitoris der du sier det fornøyd etter orgasme? Hvis han hadde vært misfornøyd, så har du svaret ditt. Han anser sin orgasme som nødvendig, og din som optional. 

Anonymkode: 54f14...dd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (44 minutter siden):

Det er vanlig å ikke få orgasme når simuleringen ekskluderer organet som er sentralt for å få en orgasme. Bare spør menn som har sex der penisen deres ikke er involvert. Noen kommer likevel, men det er langt fra alle. Betyr ikke at de nødvendigvis kommer for seint. 

Anonymkode: 54f14...dd9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Så leit for deg. Han bør uansett klare å tilfredsstille deg og ikke bare tenke på seg selv. Det skal være mulig å trene til å holde lit lenger men det krever mye trening. Men han kan jo slikke og fingre deg først eller eventuelt etterpå. sex bør være nytelse for begge nesten hver gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer etter 20-30 eller noe sånt. Og ikke alle damer som liker det heller, hvis de blir såre før jeg kommer. 

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (24 minutter siden):

Be han ta seg et runk 1 time og 2 før akten. Be han runke OFTE, og at han da skal runke til han nesten kommer, så stoppe.. så skal han holde på sånn over lang tid.

Blir han ikke bedre av det her etter 6/12mnd, kan du kaste inn håndkleet og gi han opp.

Hvorfor stopp når man nesten kommer? Hjelper det? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor stopp når man nesten kommer? Hjelper det? 

Klart det gjør, han lærer seg å stoppe litt når han føler han må la det stå til. Dere bør også bytte litt stillinger osv, så det ikke blir kun det samme, da stopper jo ting opp for han også.

AnonymBruker
Skrevet

Vent 5 minutter og ta en runde til.

Anonymkode: 17ba3...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...