AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har bare smakt brie et par ganger nå, men det finnes så mye forskjellig. Jeg vet egentlig ingenting om de ulike typene eller hvordan de er best å spise osv. Noen som kan lære meg litt? Om andre oster sies det at de smaker bedre nærmere utløpsdatoen. Hvordan er det for brie? Endrer den seg over tid? Anonymkode: b4bb6...21f
Zidji Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Skjønner ikke helt hvorfor du ikke bare googler det du lurer på? Da kan du jo finne alt om ostens historie, modningstid, bruksmåte, tips og triks etc etc etc. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Zidji skrev (12 timer siden): Skjønner ikke helt hvorfor du ikke bare googler det du lurer på? Da kan du jo finne alt om ostens historie, modningstid, bruksmåte, tips og triks etc etc etc. Følte du at du svarte på det hun lurer på? Er ikke poenget med diskusjonsforum at man kan stille spørsmål om det man lurer på? Ofte blir det veldig overveldende med google, mens å få konkrete svar fra noen som har peiling gjør det litt enklere. Tips til ts, gå i en butikk med ferskvaredisk og spør de som jobber der Der vil du nok få svar Anonymkode: f60c8...a28
Zidji Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Følte du at du svarte på det hun lurer på? Er ikke poenget med diskusjonsforum at man kan stille spørsmål om det man lurer på? Ofte blir det veldig overveldende med google, mens å få konkrete svar fra noen som har peiling gjør det litt enklere. Tips til ts, gå i en butikk med ferskvaredisk og spør de som jobber der Der vil du nok få svar Anonymkode: f60c8...a28 Da kan hun liksågodt gå innpå meny.no, coop.no etc, og lese der i stedet for å spørre de som jobber fysisk i butikken. Mye enklere, og det som er skrevet der kommer nok fra noen som har kunnskap fra ferskvaredisken. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå