Gå til innhold

gjelder dette andre enn meg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har lagt ut en kjole til salgs her på kvinneguiden og har fått en del mailer fra folk som spør om å få se flere bilder. Jeg sender bilder i øst og vest, og da er spørsmålet mitt: skal det så sinnsykt mye til for å gi et svar på denne mailen?? Trodde det var ren høflighet,jeg!

Det tenger ikke stå så mye mer enn : "nei,jeg er ikke intressert" eller noe i den duren,men neida!

ARG! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jobbsøknader og salg av brudekjoler....vel,klarer ikke helt å se linken ,men okei..verden har kanskje blitt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ment som en link. Kun det at folk nå ikke er flinke til å gi tilbakemeldinger av noe slag når det gjelder negative ting. Som f.eks at de ikke skal ha den brudekjolen som er til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns absolutt at det går an å ta seg tid til å svare!!

Det har jeg gjort. Ofte er det nydelige kjoler, men kanskje ikke akkurat det man har tenkt på som "meg". Det betyr ikke at man ikke syns kjolen er fin på vedkommende!

Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns absolutt at det går an å ta seg tid til å svare!!

Det har jeg gjort. Ofte er det nydelige kjoler, men kanskje ikke akkurat det man har tenkt på som "meg". Det betyr ikke at man ikke syns kjolen er fin på vedkommende!

Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg svært truffet.

Fikk mange svar da jeg hadde annonse ute på KG om å kjøpe kjole.

Det ble en del mail, og jeg har de liggende for å svare at jeg dessverer fant en annen kjole.

Men det har vært så mye annet å gjøre på jobben, at dette er blitt nedprioritert. Så flyr ukene og månedene. Begynte å rydde opp og svare og slette de jeg hadde svart, men det er fremdeles en del igjen. Nå er det så lenge siden (april/mai) at jeg tror bare at jeg sletter de.

Noen beholdt jeg for de hadde fine buketter, som jeg kunne tenke meg å vise til "blomsterdamen" for å forklare hvordan jeg ville ha.

Men nå er jeg gift. Så nå slettes de også.

(Men flau er jeg, for det koster egentlig så lite å svare.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er helt enig med Arg! Det er vanlig høflighet at folk kan svare. Selv har jeg sendt mail i øst & vest som du sier, men også hjulpet til når det gjelder festprogram & diverse uten å få svar tilbake. Mener når folk først kontakter deg & du hjelper til så koster det lite med en liten tilbakemelding.. Igjen: vanlig høflighet noe jeg vet jeg selv praktiserer, og jeg er nok litt naiv & tror at det burde gjelde de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel sånn at det ikke mange som er interessert i å kjøpe en kjole uten å se den først. Jeg tror derfor mange sender en mail for så å se kjolen og når de ikke er interessert dropper de hele greia.

Kanskje du hadde sluppet problemet med å legge ut bildet med en gang?

Dette er ikke ment som kritikk men folk har blitt mye mer slappe med sånne ting nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vil bare opplyse om at jeg HAR lagt ut bilde,men de vil se flere. Det er greit nok det,men jeg mistenker folk for å spørre om å få se bilder uten egentlig å være intressert å utgansgspunktet. Har fått en del mailer hvor det står : "å,denne kjolen hadde vært perkekt for meg" "det er akkuret en slik kjolen jeg kunne tenkt meg" o.l. og da er det litt påfallende at de plutselig blir totalt uintressert. Jeg vet ikke jeg...syns bare det er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter kjole til mitt bryllup, og har fått tilsendt bilder av kjoler jeg har vært interresert å se nærmere på. De har imidlertid lagt ved frankert konvolutt, med adressen ferdigskrevet. Kjempeenkelt! Jeg har desverre ikke kjøpt av noen, kjolene har vært nydelige men hadde detaljer ved nærmere øyesyn ikke passet til akkurat meg. Du skulle kanskje prøve det samme. Jeg sender bildene umiddelbart tilbake da selgeren har ordnet retur av bildene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så enig så enig. Har selv irritert meg litt over akkurat det å ikke få svar når jeg sender en mail. Hvis man ikke er interesert er jo det helt greit, men det er uansett veldig kjekt å få en tilbakemelding og det krever jo ikke så mye heller. Hvor lang tid tar det å sende en mail for å si at man ikke er interessert? Toppen 1 minutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...