AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Over noen år har syklusen blitt kortere og mensen har vart kortere. Men den har vært stabil. Så plutselig varte den dobbelt så lenge (7 dager istedet for 3-4). Så neste runde ble den 4 dager for seint. Blødde kraftig i 3 dager og så bom stopp. Etter 13 dager (normal syklus 28) kom den tilbake. Blødde moderat i 3 dager. Opphold på en dag og så kom den igjen i går. Beskjeden blødning i dag og. Er 49 år. Er det normalt med slik ustabil mens på slutten før den forsvinner? Anonymkode: a4ef7...386
Gjest Less'is'more Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Det er visst helt normalt. Jeg har hatt det likt som deg, har hatt veldig ustabil menstruasjon det siste året. -fikk da ofte ny mensen etter 14 dager etter siste. (Har alltid hatt regelmessig mensen). Jeg er 52 år nå og mellom de to siste menstruasjonene har det gått 35-40 dager imellom blødningene. Jeg antar at jeg snart mister den helt. Og det er okei. Man er vel i overgangsalderen når man ikke har hatt mensen på ett år. Vi er nå i "før-overgangsalderen" 👯♀️😁🍃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå