Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er best syntes folk? Samsung eller Apple? Personlig foretrekker jeg Samsung. De har alltid hatt bra telefoner, men hva tenker dere?

Anonymkode: ecac2...574

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er best syntes folk? Samsung eller Apple? Personlig foretrekker jeg Samsung. De har alltid hatt bra telefoner, men hva tenker dere?

Apple sine telefoner har personvern, det har ingen av telefonene med Google/Android 

Anonymkode: fcfc7...488

AnonymBruker
Skrevet

Samsung er uten tvil best 

Anonymkode: b3c13...97c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Apple sine telefoner har personvern, det har ingen av telefonene med Google/Android 

Du må jo ikke bruke google på android. Du kan jo bruke f.eks samsung internett. Apple har jo virkleig ikke bedre personvern, de lagrer jo all informasjone om deg.

• Liker 3
Gjest Inverto
Skrevet

Du er ute etter telefoner ikke sant? Da er "Apple" veldig uspesifikt. Det er mer korrekt å spør om iPhone

AnonymBruker
Skrevet
hunderersøteda skrev (På 2.6.2022 den 22.54):

Du må jo ikke bruke google på android. Du kan jo bruke f.eks samsung internett. Apple har jo virkleig ikke bedre personvern, de lagrer jo all informasjone om deg.

Apple tjener penger på å selge dyr hardware, Google tjener penger på å selge brukerne sine til annonsører.

Hos Apple er du kunden, hos Google er du produktet. Da står ikke ditt personvern høyt i kurs.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å kjøpe noe annet enn iPhone. ❤️ Alle dingsene mine snakker sammen. Mannen min har Samsung. Han har hatt tre telefoner på tiden som har gått siden jeg kjøpte min iPhone, det har blitt noe tull eller de har knust. Jeg har mistet min i gulvet utallige ganger, og den fungerer like fint. 

Anonymkode: 3a068...425

AnonymBruker
Skrevet

Samsung.....ALLTID Samsung.

Anonymkode: 81ea6...26c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
On 6/2/2022 at 10:34 PM, AnonymBruker said:

Pest eller Kolera når det kommer til personvern, spørs hva en bryr seg om. Når jeg jobbet med slikt, pleide jeg anbefale Apple til den eldre garde og de som absolutt ikke forstår seg på teknologi. Disse burde også heller hatt en Mac.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å si at Apple er best for de som ikke er særlig tech-savvy/ikke har peiling på teknologi. De har veldig brukervennlige produkter, men ikke mange muligheter for dem som liker å optimalisere og tilpasse enheten sin. Å ha iPhone er jo også et statussymbol, litt som Tesla. Ingen kjøper Tesla fordi den er bedre enn andre biler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå en Samsung og savner litt Iphone som jeg hadde før. Jeg angret skikkelig da jeg byttet!

Men så er det jo vanesak også.. nå begynner jeg jo å bli litt glad i Samsungen, og der jeg tidligere var hundre prosent sikker på at jeg kom til å gå tilbake til iphone igjen neste gang jeg bytter tlf, så tror jeg faktisk kanskje det kan bli til at jeg fortsetter med Samsung.

For min del handlet byttet om at alle andre produkter jeg har (PC, TV, smarthøyttalere osv) er Microsoft/Samsung/Google-basert. Jeg har ingenting annet som er Apple, ikke Mac, ikke ipad, ikke Apple TV. Så for at alle duppedittene mine skal snakke sammen og dele programmer og filer sømløst så funker det litt bedre med en android-telefon for meg.

Anonymkode: 36f75...b8e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har Realme GT 5G, en meget habil telefon og mye for pengene. Hvis man ikke trenger et bra kamera, virker det bortkastet å kjøpe telefoner for 5k+. Helt ok kamera på min. 

Endret av norw
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 22.36):

Apple har ikke bedre personvern

Hvilken tlf som er best kommer an på hvilken type bruker du er.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (På 3.6.2022 den 21.57):

Du er ute etter telefoner ikke sant? Da er "Apple" veldig uspesifikt. Det er mer korrekt å spør om iPhone

god lord.. normale mennesker skjønner fort at det er snakk om mobil! bare nørder spekulerer om noe annet!!

Anonymkode: 27374...b05

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

god lord.. normale mennesker skjønner fort at det er snakk om mobil! bare nørder spekulerer om noe annet!!

Anonymkode: 27374...b05

Jøss. Skulle ikke mye til for å gjøre deg sur XD

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt både Android og IOS telefon. Har iPhone 13 pro max nå og jeg blir oppgitt over hvor begrenset IOS er. Dette er virkelig et operativsystem for de som kun skal ringe og sende sms.. Men selv det er den dårlig på. Svakt grensesnitt, lite oversikt (batteri status etc), veldig treg lading (Max 20W i 2022 er en stor skam), mobilen blir kjempevarm om jeg bruker trådløs lader, forferdelig tastatur, du er veldig begrenset med IOS dessverre. 

De som sier at iPhone er mye enklere enn Android vet ikke hva de snakker om ihvertfall. De tror alt er lett fordi det fungerer, men aner ikke hvor mange brukervennlige funksjoner de går glipp av. 

Anonymkode: 48de7...507

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 20.21):

Har hatt både Android og IOS telefon. Har iPhone 13 pro max nå og jeg blir oppgitt over hvor begrenset IOS er. Dette er virkelig et operativsystem for de som kun skal ringe og sende sms.. Men selv det er den dårlig på. Svakt grensesnitt, lite oversikt (batteri status etc), veldig treg lading (Max 20W i 2022 er en stor skam), mobilen blir kjempevarm om jeg bruker trådløs lader, forferdelig tastatur, du er veldig begrenset med IOS dessverre. 

De som sier at iPhone er mye enklere enn Android vet ikke hva de snakker om ihvertfall. De tror alt er lett fordi det fungerer, men aner ikke hvor mange brukervennlige funksjoner de går glipp av. 

Anonymkode: 48de7...507

Det er dette! Kunne faktisk ikke vært mer enig.

Skrevet

Personlig ville jeg ikke valgt noen av delene. iPhone er priset altfor høyt, legger for mange begrensninger på bruk, og har (enn så lenge) den håpløse lightning-kontakten. Samsung ligger også prismessig over tilsvarende konkurrenter, og belemret Android med en hel masse unødvendig Samsung-tull. Og klart, absolutt ingen mobilprodusenter gir noe nevneverdig personvern.

Anonymkode: 6fcae...fa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...