Gå til innhold

Vi har snart 20 års bryllupsdag!

MarianneE

Anbefalte innlegg

....og jeg lurer på hva skal vi finne på? Vi har aldri gjort mye ut av bryllupsdagen da den ofte har kræsjet med andre hendelser. Men 20 år, det er godt jobba, jeg har lyst til å markere dagen med ham men jeg er litt usikker på hvordan. "Bare" spise middag ute? 

Jeg er nok litt fantasiløs fordi vi aldri har gjort de "kjærestetingene" man leser her inne er nødvendig for et bra forhold. Lurte på en natt på hotellet vi tilbragte natta på da vi giftet oss. 

Noen som har et innspill? En idé? Forslag til gave? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smeltemann
MarianneE skrev (19 minutter siden):

....og jeg lurer på hva skal vi finne på? Vi har aldri gjort mye ut av bryllupsdagen da den ofte har kræsjet med andre hendelser. Men 20 år, det er godt jobba, jeg har lyst til å markere dagen med ham men jeg er litt usikker på hvordan. "Bare" spise middag ute? 

Jeg er nok litt fantasiløs fordi vi aldri har gjort de "kjærestetingene" man leser her inne er nødvendig for et bra forhold. Lurte på en natt på hotellet vi tilbragte natta på da vi giftet oss. 

Noen som har et innspill? En idé? Forslag til gave? 

Først må jeg si gratulerer,dere har gjort en fantastisk jobb begge to 👏👏👏.

Hva med å ta en helg på et hotell? Med noe aktivitet dere begge liker og gjøre på dag tid.

En bedre middag på kveld og champagne på rommet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (54 minutter siden):

Først må jeg si gratulerer,dere har gjort en fantastisk jobb begge to 👏👏👏.

Takk, vi er heldige ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 💕

Vi feiret 20-års bryllupsdag i fjor. Siden det da hadde vært en lang periode med nedstenging så valgte vi å utsette den bittelitt til det åpnet igjen og invitere gode venner på koldtbord som jeg bestilte fra catering. Vi laget det rett og slett som en litt morsom fest med våre gode venner.

Ble en kjempekoselig kveld som vi virkelig satte pris på. En helg alene på hotell hadde ikke helt vært det samme for meg siden vi på en måte hadde vært bare oss to i ett og et halvt år (pluss barn da men mye alene også). 

Gjør det dere selv har lyst til og som gjør at dere får en flott feiring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wit skrev (På 2.6.2022 den 9.22):

Gratulerer 💕

Vi feiret 20-års bryllupsdag i fjor. Siden det da hadde vært en lang periode med nedstenging så valgte vi å utsette den bittelitt til det åpnet igjen og invitere gode venner på koldtbord som jeg bestilte fra catering. Vi laget det rett og slett som en litt morsom fest med våre gode venner.

Ble en kjempekoselig kveld som vi virkelig satte pris på. En helg alene på hotell hadde ikke helt vært det samme for meg siden vi på en måte hadde vært bare oss to i ett og et halvt år (pluss barn da men mye alene også). 

Gjør det dere selv har lyst til og som gjør at dere får en flott feiring 😊

Fint forslag ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...