Rosenfryd Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Hva er 'normalen': Betaler man som forrytter om sommeren når hesten er på gress 🤔
Arx Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Spørs vel helt om hesten har fri, eller man rir som vanlig?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Nei, jeg har aldri vært borti at noen betaler om sommeren når hesten er på gress. Eieren har jo også reduserte kostnader når hesten er på gress, iallefall de stallen jeg har vært i. Noe må eier så klart betale, men det er jo slik det er å eie hest. Har vært både forrytter og hesteeier selv. Anonymkode: 58c59...866 1
Mt3 Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Om hesten skal ha helt fri fra ridning og vanlig aktivitet så er vel fôrrytter ordningen også i pause modus, om en fortsatt rir så slites jo fortsatt høver/sko så en må ha hovslager, samt slitasje på utstyr som sal/hodelag og dermed betaler man også selv om fôr utgiftene er langt lavere enn ellers. 1
Arx Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Rosenfryd skrev (12 timer siden): Hesten har fri😊 Da mener jeg man ikke skal betale. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå