AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Del Skrevet 1. juni 2022 Det gjelder en 2015 toyota yaris hybrid. På «turtall-viseren» står det PWR bla. Når jeg må akselerere forbi på tofelts i oppoverbakke sprenges hele måleren, kjerra lager mye lyd og det lukter litt svidd. Vet jo at disse bilene ikke er ment å gå høyere enn 70 km/t, men hva skjer når den blir tvunget opp i fart i krevende forhold? Anonymkode: bb699...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Del Skrevet 2. juni 2022 Har Auris hybrid så samme tehnologi som Yaris. Samme hos meg på "turtall-viseren" ,ved forbikjøring eller rask akselerasjon så går nåla opp i taket. Det er normalt for de bilene. Du må lære å kjøre de ,CVT girkasse er litt spesiell. At det lukter svidd vet jeg ikke ,aldri luktet noen på bilen min og de har ikke clutsj så hva kan lukte vet jeg ikke. At de ikke er ment å gå høyere en 70km/t ? Hvor fikk du det fra ? Jeg kjørte min 170km/t. De skjer ikke noe når de blir tvunget opp i fart en at de bruker mye mer bensin en ellers. Anonymkode: 99e32...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Del Skrevet 2. juni 2022 Vi har prius 2011. Null problemer med den foreløpig. Kan gå i minst 120 kmt Anonymkode: c31bf...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 18.51): Det gjelder en 2015 toyota yaris hybrid. På «turtall-viseren» står det PWR bla. Når jeg må akselerere forbi på tofelts i oppoverbakke sprenges hele måleren, kjerra lager mye lyd og det lukter litt svidd. Vet jo at disse bilene ikke er ment å gå høyere enn 70 km/t, men hva skjer når den blir tvunget opp i fart i krevende forhold? Anonymkode: bb699...649 What?? Kilde? Anonymkode: 0a26e...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå