Gjest skuffet! Skrevet 10. november 2005 #1 Skrevet 10. november 2005 Ok, ser at artikkelen "Hvordan bruke hendene på henne" er hentet fra Erotikknett, men unnskyld meg! Det er jo likevel KG som tar den inn! Går det an å trykke noe dårligere?! Jeg siterer: Få din kvinne til å legge seg på det, naken, med spredte ben. Sett deg på kne på hennes venstre side, og begynn å stryke over kroppen hennes, samtidig som du snakker til henne med rolig, lav stemme. Få henne til å slappe av, og puste rolig. Når du kjenner hun er som smør under fingrene dine, Smører du hendene godt inn med olje. Og herfra og inn (hoveddelen av artikkelen) er det mer eller mindre dårligere beskrivelser av hvordan gnugge på klitoris... Altså... Tenk de stakkars guttene som leser dette og faktisk tror at de lærer noe da?! ILLE KG!
Gjest Gitte Skrevet 10. november 2005 #2 Skrevet 10. november 2005 Det jeg ikke helt forstår er hvorfor vi alltid skal være så avslappet og trygge og rolige... Okey, kosesex er fint av og til, men gud bedre så kjedelig om det blir hele tiden? Alle liker det vel litt røft av og til også.. Eller generaliserer jeg kanskje nå
Nelle Skrevet 10. november 2005 #3 Skrevet 10. november 2005 Les tråden jeg starter om "jenter som knuller i peisen"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå