Gå til innhold

Besvimte etter jeg bæsjet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Av og til når jeg gjør nr 2 så får jeg veldig vondt i rumpehullet. Det gjør ikke vondt å presse den ut, men når den er ute så gjør det utrolig vondt der og det er en slags pulserende/prikkende følelse. Det kjennes ut som jeg har dratt ut en stor buttplug veldig fort... Beklager så ekkel beskrivelse...

Så får jeg et ekstremt "blodtrykksfall" når jeg reiser meg hvor jeg bare ser masse farger og mønstre, og må legge meg ned for å ikke besvime. Det skjer ikke veldig ofte, og de gangene jeg har besvimt var i går og for 1.5 år siden.

Er dette vanlig og vet noen av dere hva det er? Bør jeg gå til lege? Samboeren min mente jeg burde det fordi han aldri hadde hørt om noe lignende, men hvis dette er normalt så ønsker jeg å spare den turen...

Anonymkode: be783...105

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig gå til legen

Anonymkode: 742e0...ff1

AnonymBruker
Skrevet

Har du kanskje en skikkelig hemoroide? Du burde hvertfall få sjekket det ut syns jeg 

Anonymkode: 5edb0...646

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

* Det skjer med jevne mellomrom at jeg får sykt vondt og "blodtrykksfall", men kun to ganger som jeg kan huske at jeg har besvimt.

AnonymBruker
Skrevet

Å nei, det er så klart ikke normalt å besvime når man bæsjer 

Anonymkode: 5edb0...646

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke vanlig eller normalt. Ta deg en tur til legen. 

Anonymkode: 2cdab...d4b

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et blodtrykksfall. Kanskje ikke unaturlig som resultat av bæsjing + smerter/ekkel hendelse . Noen besvimer når de tar blodprøver etc. 

Anonymkode: 6751e...7ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Av og til når jeg gjør nr 2 så får jeg veldig vondt i rumpehullet. Det gjør ikke vondt å presse den ut, men når den er ute så gjør det utrolig vondt der og det er en slags pulserende/prikkende følelse. Det kjennes ut som jeg har dratt ut en stor buttplug veldig fort... Beklager så ekkel beskrivelse...

Så får jeg et ekstremt "blodtrykksfall" når jeg reiser meg hvor jeg bare ser masse farger og mønstre, og må legge meg ned for å ikke besvime. Det skjer ikke veldig ofte, og de gangene jeg har besvimt var i går og for 1.5 år siden.

Er dette vanlig og vet noen av dere hva det er? Bør jeg gå til lege? Samboeren min mente jeg burde det fordi han aldri hadde hørt om noe lignende, men hvis dette er normalt så ønsker jeg å spare den turen...

Nei dette er absolutt ikke normalt, selvfølgelig går du legen når du opplever vondter og besvimelse.. 🤓

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...