Gå til innhold

Pass-mangel og offermentalitet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 6/10/2022 at 5:45 PM, AnonymBruker said:

Nå er pass mer enn et dokument man bruket for å ligge to uker på stranda i syden

Anonymkode: 38af7...ca3

Derfor stresser ikke jeg med å få nytt pass sålenge jeg har annen legitimasjon som ergyldig i Norge. Jeg trenger ikke ta plassen i køen fra noen som faktisk mangler legitimasjon.

Anonymkode: 1a6a7...af6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 22.07):

men folk visste vel ikke hvor lenge denne pandemien egentlig kom til å vare. 

så man risikerer jo selvfølgelig å betale for ett pass, hvor det plutselig forsvinner flere år av gyldigheten på grunn av dette viruset. 

Anonymkode: 39bee...ddd

Passet koster 50kr i året… tviler på at så veldig mange lider av å «miste» den 100-lappen av at passet ikke er «brukbart» et par år.. Da har de heller ikke råd til å reise. Mitt pass utløp i 2021, selvsagt bestilte jeg nytt pass med en gang selv om alt var nedstengt. Man kan jo aldri vite når man MÅ ha pass. Det er ikke kun et reisedokument slik mange later til å tro. Om folk hadde giddet å tenke litt lengre enn nesa og bestilt pass ila de to siste årene som normalt ville vi unngått denne «krisen». Men enkelte evner ikke å tenke. Og da kan de takke seg selv. Fryktelig tragisk om disse amøbene «tar fra» mennesker i virkelig knipe muligheten for å få et et reelt nødpass… For det er det som vil skje når alle «må» ha pass eller nødpass pga en simpel chartertur de strengt tatt kunne planlagt bedre. Synes ikke synd på disse selverklærte «ofrene».

Anonymkode: 0e4d4...a43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg reagerer mest på er hvor hellig  ferie er for nordmenn, som om det skulle være menneskerett. Altså snakk om luksusproblem. 

Anonymkode: 2830c...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...