Gå til innhold

Til Klara


Arnie

Anbefalte innlegg

Hei, Klara!

Jeg har nettopp lest ditt lange og svært kloke og innsiktsfulle innlegg på tråden "har noen et godt råd...."

Jeg ble så imponert at jeg må få gratulere deg med et uhyre velskrevet, engasjerende og klokt innlegg.

Det er virkelig imponerende hvilken energi du legger i dine innlegg (jeg har sett lignende fra deg tidligere!), og jeg kan ikke annet enn å applaudere den generøsitet du på denne måte viser, ved å gå så grundig inn i materien, og med din flotte evne til å forsøke å se flere sider ved et problem.

Jeg håper faktisk at du er "profesjonell" (eller snart blir det) innen rådgivning / psykologi - du fremstår som uvanlig klok, og har mye å bidra med.

TUSEN TAKK!

PS: Og takk for at du er tilbake igjen her med bidragene dine - det er nok flere enn Kristian og meg som savnet deg!

- - - -

Arnie1212[ Dette Innlegg er endret av: Arnie den 2002-03-12 10:29 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, du har helt rett Arnie.

Det meste har vært sagt om Klara sin innlegg tidligere også, men hun fortjener å høre det om og om igjen.

Klara var "litt fraværenede" her inne en periode og det var flere av oss som da savnet hennes fantastiske kloke svar. Ofte er det slik at når jeg leser en tråd og ser at Klara har svart så stiger forventningene mange hakk, jeg vet det kommer en meget reflektert svar.

_________________

Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-03-12 10:25 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godegud,

nå sitter jeg her og rødmer igjen...

Men altså TAKK TAKK, dere er jo i sannhet veldig søte som gir slike komplimenter. Og så må jeg si at det er jo fryktelig hyggelig om noen faktisk får noe igjen for alle de ordene som bare renner ut av hodet, ned i fingrene som løper over tastaturet....

All klara klok-rådgivning skjer foreløpig på privat basis... og det forblir vel slik tenker jeg. Viktig å være ressurs for venner, vet dere... icon_wink.gif

men igjen, takker og bukker! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...