AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #21 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Oppdatering. Han skrev i dag. «Skal vi møtes i morgen, da? Passer det». Lite entusiasme. Blir i tvil nå om det er vits. Men han vil iallfall treffes. Mulig han er mest fornærma.. Anonymkode: 051db...572 Hva er galt med den meldingen egentlig? J Anonymkode: 699b5...d96 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #22 Skrevet 31. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er galt med den meldingen egentlig? J Anonymkode: 699b5...d96 Kanskje jeg er litt opptatt av formuleringer. Personlig skriver jeg heller f.eks: hadde vært koselig å møttes i morgen. Slik han skriver der, virker det som han motvillig går med på en ny date. Anonymkode: 051db...572
MizzVic Skrevet 31. mai 2022 #23 Skrevet 31. mai 2022 Så du kan dra bort en uke, så vente TRE dager med å trykke en melding, men når han kommer med ett direkte forslag.... Da er han ikke entusiastisk nok. 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #24 Skrevet 31. mai 2022 Just now, MizzVic said: Så du kan dra bort en uke, så vente TRE dager med å trykke en melding, men når han kommer med ett direkte forslag.... Da er han ikke entusiastisk nok. Skjønner hva du mener. Jeg var stille 3 dager fordi jeg var dypt utslitt. Da fokuserer man gjerne kun på det man må og prøver å komme i balanse igjen. Når jeg tar kontakt så er jeg entusiastisk, forklarer hvordan jeg har hatt det, lurer på hvordan det går med han og om vi skal treffes. Bedre kunne jeg ikke gjøre det. Han kunne jo tatt kontakt selv i mellomtiden, men jeg "klandrer" han ikke for det. Får bare se hvordan det går nå. Vet ikke om det er lurt å kommentere på det til han, at jeg skulle ha kontaktet han før? Anonymkode: 051db...572
Hill83 Skrevet 31. mai 2022 #25 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han superliket meg og jeg likte han. Vi var på en date. Hyggelig. Han 52 og jeg 39. Jeg skulle på ei ukes jobbreise dagen etter, han spurte om vi kunne ses igjen når jeg var tilbake og om jeg ikke kunne skrive til han. Jeg sa ja. Da jeg kom hjem fra jobbreisen var jeg ekstremt sliten og ventet 3 dager før jeg skrev. Spurte hvordan det gikk og om han fortsatt ville treffes, så var jeg tilbake og kunne treffes neste uke. Til svar får jeg: "der er du, ja. Var turen fin? Jo, vi kan godt treffes til uken." Jeg skriver "så fint! Jeg kan alle dager bortsett fra onsdag." Så har jeg ikke hørt fra han på 3 dager. Lurer på om han ble fornærmet over at jeg ikke skrev før, eller om han ikke er så keen. Hva tenker dere? Anonymkode: 051db...572 Du gadd ikke sende en mld i løpet av en ukes jobbreise . Du har jo vist null interesse og dermed går man videre . Han har sikkert funnet noe annet på tinder iløpet av den uken som er litt mer på . 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #26 Skrevet 31. mai 2022 3 minutter siden, Hill83 said: Du gadd ikke sende en mld i løpet av en ukes jobbreise . Du har jo vist null interesse og dermed går man videre . Han har sikkert funnet noe annet på tinder iløpet av den uken som er litt mer på . Det kan være. Han skrev ikke heller, så det er kanskje bare dødt løp uansett Anonymkode: 051db...572
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #27 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kanskje jeg er litt opptatt av formuleringer. Personlig skriver jeg heller f.eks: hadde vært koselig å møttes i morgen. Slik han skriver der, virker det som han motvillig går med på en ny date. Anonymkode: 051db...572 Det er jo helt tullete å avskrive en fyr fordi han ikke skriver sånn som vil han skal skrive. Uansett virker det som at du har dømt han ufortjent hardt allerede så det er kanskje ikke noe vits å gå videre med det. Anonymkode: 699b5...d96 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #28 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kanskje jeg er litt opptatt av formuleringer. Personlig skriver jeg heller f.eks: hadde vært koselig å møttes i morgen. Slik han skriver der, virker det som han motvillig går med på en ny date. Anonymkode: 051db...572 Jeg ønsker for hans beste at han finner noen andre. Anonymkode: 48dfa...2b5
MizzVic Skrevet 31. mai 2022 #29 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skjønner hva du mener. Jeg var stille 3 dager fordi jeg var dypt utslitt. Da fokuserer man gjerne kun på det man må og prøver å komme i balanse igjen. Når jeg tar kontakt så er jeg entusiastisk, forklarer hvordan jeg har hatt det, lurer på hvordan det går med han og om vi skal treffes. Bedre kunne jeg ikke gjøre det. Han kunne jo tatt kontakt selv i mellomtiden, men jeg "klandrer" han ikke for det. Får bare se hvordan det går nå. Vet ikke om det er lurt å kommentere på det til han, at jeg skulle ha kontaktet han før? Anonymkode: 051db...572 Men nå kan dere jo heller treffes og se hvordan det går. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #30 Skrevet 31. mai 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo helt tullete å avskrive en fyr fordi han ikke skriver sånn som vil han skal skrive. Uansett virker det som at du har dømt han ufortjent hardt allerede så det er kanskje ikke noe vits å gå videre med det. Anonymkode: 699b5...d96 Jeg avskriver han ikke. Er absolutt interessert i å se han igjen. Ellers hadde jeg ikke brydd meg. Anonymkode: 051db...572
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #31 Skrevet 31. mai 2022 7 minutter siden, MizzVic said: Men nå kan dere jo heller treffes og se hvordan det går. Ja😊 Anonymkode: 051db...572
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå