Gå til innhold

Tinder-kommunikasjon. Råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han superliket meg og jeg likte han. Vi var på en date. Hyggelig. Han 52 og jeg 39.
Jeg skulle på ei ukes jobbreise dagen etter, han spurte om vi kunne ses igjen når jeg var tilbake og om jeg ikke kunne skrive til han. Jeg sa ja. Da jeg kom hjem fra jobbreisen var jeg ekstremt sliten og ventet 3 dager før jeg skrev. Spurte hvordan det gikk og om han fortsatt ville treffes, så var jeg tilbake og kunne treffes neste uke. Til svar får jeg: "der er du, ja. Var turen fin? Jo, vi kan godt treffes til uken." Jeg skriver "så fint! Jeg kan alle dager bortsett fra onsdag." Så har jeg ikke hørt fra han på 3 dager. 
Lurer på om han ble fornærmet over at jeg ikke skrev før, eller om han ikke er så keen. Hva tenker dere?

Anonymkode: 051db...572

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er meg bekjent at han gjerne vil spankulere med deg en eftermiddag med gode værforhold. Jeg har fått nyss i at yr.no kan informere dem time for time om de nu vil. Lykke til. 

Anonymkode: 31a46...0e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er meg bekjent at han gjerne vil spankulere med deg en eftermiddag med gode værforhold. Jeg har fått nyss i at yr.no kan informere dem time for time om de nu vil. Lykke til. 

Anonymkode: 31a46...0e8

Nei... han er nok ikke så interessert

Skrevet

Han har nok mistet interessen fordi du ikke har virket så interessert. Det går an å sende en og annen hyggelig melding både på jobbreise og når man kommer hjem. Dessuten foreslo du en uke senere, etter å ha brukt tre dager på å send emelding.. For min del er det chat, om enn bare et lite "hvordan har dagen hvert?", hver dag etter date ellers er det ikke nok interesse. Dette gjelder meg selv også. Om jeg faktisk "glemmer" eller ikke gidder å skrive til en fyr hver dag, vet jeg at han ikke er the one. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei... han er nok ikke så interessert

Han er vel travel han og. Pluss tenkjer at når ho ikkje gav lyd frå seg på så mange dagar så skal ikkje han framstå som for ivrig han heller.

Ev så er han no opptatt med ei anna dame og det passar litt dårlegt med TS nett no.

Anonymkode: 4fd7f...e5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, McMary said:

Han har nok mistet interessen fordi du ikke har virket så interessert. Det går an å sende en og annen hyggelig melding både på jobbreise og når man kommer hjem. Dessuten foreslo du en uke senere, etter å ha brukt tre dager på å send emelding.. For min del er det chat, om enn bare et lite "hvordan har dagen hvert?", hver dag etter date ellers er det ikke nok interesse. Dette gjelder meg selv også. Om jeg faktisk "glemmer" eller ikke gidder å skrive til en fyr hver dag, vet jeg at han ikke er the one. 

Enig, men han kunne jo skrevet selv også. Jeg hørte ikke noe fra han. Var jeg som skrev først. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er vel travel han og. Pluss tenkjer at når ho ikkje gav lyd frå seg på så mange dagar så skal ikkje han framstå som for ivrig han heller.

Ev så er han no opptatt med ei anna dame og det passar litt dårlegt med TS nett no.

Anonymkode: 4fd7f...e5e

Takk. Ja, tenker også en av delene

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig, men han kunne jo skrevet selv også. Jeg hørte ikke noe fra han. Var jeg som skrev først. 

Jo, men ut fra det du skrev i HI virker det som du sa fra at "nå blir jeg borte en stund" og "jeg sier fra når jeg er hjemme igjen".  Derfor tenker jeg ballen lå litt mer hos deg. Uansett tror jeg løpet er kjørt, men oppdater gjerne. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, McMary said:

Jo, men ut fra det du skrev i HI virker det som du sa fra at "nå blir jeg borte en stund" og "jeg sier fra når jeg er hjemme igjen".  Derfor tenker jeg ballen lå litt mer hos deg. Uansett tror jeg løpet er kjørt, men oppdater gjerne. :)

Det stemmer- og jeg både sa og gjorde det. Bare ikke samme kvelden som jeg kom hjem.
Han var bortreise da jeg skrev, så vi kunne ikke møtes før uken etter, derfor jeg foreslo det. Han kunne jo bare sagt det ikke passer, i stedet for ja. Men føler ikke helt det er passende at jeg skriver til han igjen. Vil ha ha kontakt så svarer han, tenker jeg...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det ikke bare er opp til deg, han kunne også ha vist mer interesse.

Nå tok du kontakt, han svarte, men har ikke tatt mer initiativ etter det, så da ville jeg bare latt det ligge.

Anonymkode: c1d59...f22

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Enig i at det ikke bare er opp til deg, han kunne også ha vist mer interesse.

Nå tok du kontakt, han svarte, men har ikke tatt mer initiativ etter det, så da ville jeg bare latt det ligge.

Anonymkode: c1d59...f22

Takk.. Er det jeg tenker også. Nå ligger ballen hos han. Går det mer enn ei uke før han svarer, så kan jeg fjerne matchen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, McMary said:

Oppdatering. Han skrev i dag. «Skal vi møtes i morgen, da? Passer det». Lite entusiasme. Blir  i tvil nå om det er vits. Men han vil iallfall treffes. Mulig han er mest fornærma..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Oppdatering. Han skrev i dag. «Skal vi møtes i morgen, da? Passer det». Lite entusiasme. Blir  i tvil nå om det er vits. Men han vil iallfall treffes. Mulig han er mest fornærma..

Jeg synes du overtenker her. Dermed har hele greia fått en dårlig start. Jeg vet hvordan jeg selv er i sånne situasjoner (Mann 50 her), og han der kunne lett vært meg. Vi er usikre og litt redde, men har lyst. Kanskje er han opptatt med masete greier på jobb, kanskje har han barna denne uken. Når jeg har det slik (ofte!) så er jeg veldig fraværende på alle slags chatter og meldinger. Kan være jeg leser dem, men glemmer å svare med en gang. Vi er også litt mer laid back vi voksne menn. 

Anonymkode: 336be...805

• Liker 5
Skrevet

Man har tid til å møtes om man er interessert. Jeg har også barn 50/50 så er ingen unnskyldning for dårlig oppførsel. Dater jeg en fyr så holder vi kontakt på telefonen, Snap osv når jeg har sønnen min og avtaler møte så fort jeg har barnefri igjen. Selvsagt hender det jeg ikke har tid å svare men å avtale date er noe alle voksne klarer om de er interessert nok.

Gi deg selv respekt og ikke finn deg i masse tull. Er mange bra folk rundt neste sving du kan date. Uavhengig av kjønn må man sette seg i respekt tidlig i en dating fase,  være klar over egne grenser og ønsker og hva man aksepterer og ikke aksepterer i en dating fase.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På meg virker det som du har avvist han mer eller mindre. Jeg ville tolket det som du ikke var interessert basert på det du skriver. Og det er jo greit, men han vil antakeligvis ikke ta til takke med noen som bare er halvinteressert

Anonymkode: f0a0f...92a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes du overtenker her. Dermed har hele greia fått en dårlig start. Jeg vet hvordan jeg selv er i sånne situasjoner (Mann 50 her), og han der kunne lett vært meg. Vi er usikre og litt redde, men har lyst. Kanskje er han opptatt med masete greier på jobb, kanskje har han barna denne uken. Når jeg har det slik (ofte!) så er jeg veldig fraværende på alle slags chatter og meldinger. Kan være jeg leser dem, men glemmer å svare med en gang. Vi er også litt mer laid back vi voksne menn. 

Anonymkode: 336be...805

Takk for svaret. Fint å høre fra menn også. Han har ikke barn og en 8-16 jobb, så tror ikke det var av mangel på tid. Har inntrykk av at han ble fornærmet at jeg ikke skrev før. Det er også helt ok, men om han så velger å treffe meg igjen, så kan han vise en smule entusiasme. Når jeg nesten kan føle henge-leppa gjennom kommunikasjonen, så tenker jeg han kan la være. Uansett, jeg vil treffe han igjen. Og det var ikke pga manglende interesse i han at jeg ikke skrev før, men jeg trengte overskuddet. Vet ikke om jeg bør si det, eller bare holde munn og ha positiv attitude.  

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, -Missi- said:

Man har tid til å møtes om man er interessert. Jeg har også barn 50/50 så er ingen unnskyldning for dårlig oppførsel. Dater jeg en fyr så holder vi kontakt på telefonen, Snap osv når jeg har sønnen min og avtaler møte så fort jeg har barnefri igjen. Selvsagt hender det jeg ikke har tid å svare men å avtale date er noe alle voksne klarer om de er interessert nok.

sving du kan date. Uavhengig av kjønn må man sette seg i respekt tidlig i en dating fase,  være klar over egne grenser og ønsker og hva man aksepterer og ikke aksepterer i en dating fase.

Takk for svaret. Er enig i at man skal sette seg i respekt. Jeg tok kontakt når jeg hadde overskuddet, og da hadde han mest sannsynlig rukket å bli fornærmet. Tenker, enten blir han glad for jeg skriver eller han gir meg opp. Men her er det noe midt i mellom - sur, men vil på date..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

På meg virker det som du har avvist han mer eller mindre. Jeg ville tolket det som du ikke var interessert basert på det du skriver. Og det er jo greit, men han vil antakeligvis ikke ta til takke med noen som bare er halvinteressert

Anonymkode: f0a0f...92a

Er redd det er det han føler, men jeg skrev jo hvorfor jeg ikke tok kontakt før...

AnonymBruker
Skrevet

jeg mister fort interessen om det går lang tid uten kontakt. Og du ga jo tydelig signal på at du ville vente med kontakt til du var hjemme igjen. Så det var ikke naturlig for han å ta kontakt mens du var borte. Dumt av han å virke snurt, men jeg tror rett og slett han har mistet interessen. Men gir det en sjans likevel fordi man ikke har sjanse på 13 år yngre damer normalt i den alderen.

Anonymkode: 0a968...95e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg mister fort interessen om det går lang tid uten kontakt. Og du ga jo tydelig signal på at du ville vente med kontakt til du var hjemme igjen. Så det var ikke naturlig for han å ta kontakt mens du var borte. Dumt av han å virke snurt, men jeg tror rett og slett han har mistet interessen. Men gir det en sjans likevel fordi man ikke har sjanse på 13 år yngre damer normalt i den alderen.

Anonymkode: 0a968...95e

Det kan du nok ha rett i. Men nå var det altså han som spurte om jeg kunne ta kontakt når jeg kom hjem. Har han allerede mistet interessen, så ville han nok snart mistet den uansett.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...