AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #21 Skrevet 30. mai 2022 29_j skrev (53 minutter siden): Nei, men hun spurte om det var å bli ghostet. Han ser ikke ut til å være den typen og det skal hun være glad for. Uansett ikke gøy at de blir stille etter et møte. Tror ikke du vet hva ghosting betyr... Anonymkode: 33044...d37 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #22 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke du vet hva ghosting betyr... Anonymkode: 33044...d37 Så du mener hun er ghostet? Anonymkode: 55d0d...ef9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #23 Skrevet 30. mai 2022 Kan du ikke skrive noe til han selv da? Anonymkode: 34ab4...87d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #24 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du mener hun er ghostet? Anonymkode: 55d0d...ef9 Hun? Er ikke det deg det er snakk om? Tror ikke du er ghostet enda nei. Men verdier har ingenting med ghosting å gjøre. Hvor ofte skrev dere før da? Hver dag? Anonymkode: 33044...d37
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #25 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du ikke skrive noe til han selv da? Anonymkode: 34ab4...87d Det er jo ikke helt optimalt å dobbelstekste for å få noen oppmerksomhet. Anonymkode: 55d0d...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #26 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun? Er ikke det deg det er snakk om? Tror ikke du er ghostet enda nei. Men verdier har ingenting med ghosting å gjøre. Hvor ofte skrev dere før da? Hver dag? Anonymkode: 33044...d37 Saken er at vi kun har vært på en date. Forrige uke, så har ikke skrevet så mye. Men jeg merker jo at interessen dabbet av på et vis. Anonymkode: 55d0d...ef9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #27 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Saken er at vi kun har vært på en date. Forrige uke, så har ikke skrevet så mye. Men jeg merker jo at interessen dabbet av på et vis. Anonymkode: 55d0d...ef9 Én uke og nesten ikke kommunikasjon - da kan du nok avskrive ham. Det er en helt vanlig måte og avvise på en snill måte. Si det var en hyggelig date og så la det fade ut. Mange går på flere dater i uken og da er han gjerne opptatt med det. De færreste legger alle pengene på samme hest i datingfasen. Jeg gjør akkurat det samme selv. Det beste er å slette, for en god del har en tendens til å «resirkulere» dater - dvs at han kanskje sender meldinger helt ut av det blå for å høre hvordan du har det og si at daten (for en mnd siden) var så koselig og han har tenkt på deg. Det er bare kodeord for at det ikke fungerte med hun forrige. Jeg har en tinderdate som er i utlandet nå , men likevel så chatter vi hver dag eller kveld. Vi har heller ikke hatt sex eller noe. Min erfaring er at hvis de virkelig er interesserte så sender de meldinger uansett for å passe på at du ikke mister interessen. Anonymkode: 3cf5f...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #28 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Én uke og nesten ikke kommunikasjon - da kan du nok avskrive ham. Det er en helt vanlig måte og avvise på en snill måte. Si det var en hyggelig date og så la det fade ut. Mange går på flere dater i uken og da er han gjerne opptatt med det. De færreste legger alle pengene på samme hest i datingfasen. Jeg gjør akkurat det samme selv. Det beste er å slette, for en god del har en tendens til å «resirkulere» dater - dvs at han kanskje sender meldinger helt ut av det blå for å høre hvordan du har det og si at daten (for en mnd siden) var så koselig og han har tenkt på deg. Det er bare kodeord for at det ikke fungerte med hun forrige. Jeg har en tinderdate som er i utlandet nå , men likevel så chatter vi hver dag eller kveld. Vi har heller ikke hatt sex eller noe. Min erfaring er at hvis de virkelig er interesserte så sender de meldinger uansett for å passe på at du ikke mister interessen. Anonymkode: 3cf5f...0b2 Jeg vet ikke om du misforsto, men han sendte melding etter daten, et par dager etter , og han skrev at han «liker meg godt». Så skrev vi en stund, så sendte jeg melding et par dager etterpå. Da «døde» samtalen ut. Jeg hadde tenkt å spørre om å møtes, men før jeg rakk det, skrev han at han hadde planer den dagen. Merket at meldingene virket noe labre. Vi møttes forrige onsdag. Og nå har det gått to dager siden jeg hørte noe. altså to dager siden samtalen «døde». Så vi har hatt kontakt, men merker jo at energien er «off». Ellers vil han bare ta det rolig? Anonymkode: 55d0d...ef9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #29 Skrevet 31. mai 2022 Men hvorfor tar det to dager før du svarer på meldingen hans dersom du er interessert? Anonymkode: e35f1...fce
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #30 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor tar det to dager før du svarer på meldingen hans dersom du er interessert? Anonymkode: e35f1...fce Les tråden før du kommenterer. Jeg ventet ikke to dager med å svare. Vi skrev, også avsluttet vi ved å si: «Ha en fin kveld videre. Kos deg». Så kontakter jeg han to dager seinere og da døde samtalen ut, uten noen form for «avslutning». TS Anonymkode: 55d0d...ef9 1
Gjest Ghostface Skrevet 31. mai 2022 #31 Skrevet 31. mai 2022 29_j skrev (10 timer siden): Det har jeg også merket. Det kan fort flade ut etterhvert, men det har kanskje noe med kjemien å gjøre. Enig. I datingprosessen skjer ting fort, og hvis man ikke er like interessert i noen som i begynnelsen, er man ikke like ivrig på å svare på meldinger og i chat. Selv har jeg gitt opp, for orker ikke det styret mer.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #32 Skrevet 1. juni 2022 29_j skrev (1 time siden): Ja man merker det bare fort. Har selv noen som er ivrige på å sende snap til meg, men er så lite intr at det ender opp med at jeg ikke åpner de. 🙈 Ts, hvordan går det nå? Ikke hørt noe. Har en annen jeg også har skrevet med. Han har også sluttet å svare. Er nok effekten jeg har på menn. TS Anonymkode: 55d0d...ef9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #33 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 7.25): Én uke og nesten ikke kommunikasjon - da kan du nok avskrive ham. Det er en helt vanlig måte og avvise på en snill måte. Si det var en hyggelig date og så la det fade ut. Mange går på flere dater i uken og da er han gjerne opptatt med det. De færreste legger alle pengene på samme hest i datingfasen. Jeg gjør akkurat det samme selv. Det beste er å slette, for en god del har en tendens til å «resirkulere» dater - dvs at han kanskje sender meldinger helt ut av det blå for å høre hvordan du har det og si at daten (for en mnd siden) var så koselig og han har tenkt på deg. Det er bare kodeord for at det ikke fungerte med hun forrige. Jeg har en tinderdate som er i utlandet nå , men likevel så chatter vi hver dag eller kveld. Vi har heller ikke hatt sex eller noe. Min erfaring er at hvis de virkelig er interesserte så sender de meldinger uansett for å passe på at du ikke mister interessen. Anonymkode: 3cf5f...0b2 Jeg og har en i utlandet. Han sender mld hver dag gjort siste 8 mnd. Har blitt en vane med god morgen og god natt. Etter hvem som står opp først. Liten update på dagen på kvelden og gjennom dagen er d en kysse emoji som for meg betyr at jeg tenker på han når jeg sender og motsatt. Pluss at han ringer på cam innimellom. Aldri vært usikker med han her og det veier opp for all usikkerheten på apper her til lands Anonymkode: 65e05...170
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #34 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 21.23): Hei. Jeg var på en meget hyggelig date med en mann og kjemien var super. Dagen etter sendte han melding, deretter sendte jeg melding et par dager etter det igjen. Saken er det at samtalen sluttet litt rart, ved at han brukte timesvis på å åpne den siste meldingen og så svarte han ikke. Det var egentlig ikke noe å svare på. Kun et svar på det han skrev. Etter dette har han ikke skrevet. Og dette er nå 1,5 dag siden. Har jeg blitt ghostet? Anonymkode: 55d0d...ef9 Ghostet? Skriv norsk Anonymkode: f5792...042
Hulderen Skrevet 1. juni 2022 #35 Skrevet 1. juni 2022 Ghostface skrev (På 30.5.2022 den 22.14): Ikke ennå. Men viser tegn til at han er like interessert som før. AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 22.50): Skjønte ikke helt hva du mente her? TS Anonymkode: 55d0d...ef9 Det manglet nok et «ikke» i den setningen. Det skulle sikkert stå «Ikke ennå. Men viser tegn til at han ikke er like interessert som før».
Gjest Ghostface Skrevet 1. juni 2022 #36 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Endret 1. juni 2022 av Ghostface
Gjest Ghostface Skrevet 1. juni 2022 #37 Skrevet 1. juni 2022 Hulderen skrev (1 time siden): Det manglet nok et «ikke» i den setningen. Det skulle sikkert stå «Ikke ennå. Men viser tegn til at han ikke er like interessert som før». Hulderen skrev (1 time siden): Det manglet nok et «ikke» i den setningen. Det skulle sikkert stå «Ikke ennå. Men viser tegn til at han ikke er like interessert som før». Herregud, kan dere slutte å pirke? Dere skriver sikkert aldri feil. La meg være.
Gjest Ghostface Skrevet 1. juni 2022 #38 Skrevet 1. juni 2022 29_j skrev (5 timer siden): Ja man merker det bare fort. Har selv noen som er ivrige på å sende snap til meg, men er så lite intr at det ender opp med at jeg ikke åpner de. 🙈 Ts, hvordan går det nå? Ja, jeg har gitt opp for lenge siden. Det blir for mye analysering i datingprosessen om hvorfor de skriver og ikke skriver, liker ham meg, osv. Vier tid til hobbyene mine i stedet. Ha en fin dag.
Hulderen Skrevet 1. juni 2022 #39 Skrevet 1. juni 2022 Ghostface skrev (1 time siden): Herregud, kan dere slutte å pirke? Dere skriver sikkert aldri feil. La meg være. Pirk? Det ordet gav jo setningen motsatt betydning, så ikke rart at TS ble forvirret. Så min intensjon var ikke å «pirke» på deg, men å hjelpe TS som ikke skjønte hva du mente. Jeg skriver feil selv rett som det er, og korrigerer det i etterkant om jeg oppdager det. Tastaturet på iPaden min utelater enkelte bokstaver hvis jeg skriver for fort. Skulle jeg ha skrevet en feil som forandrer hele meningen i innlegget mitt, (og jeg ikke ser det selv), så setter jeg pris på om noen andre retter det. 2
Gjest Ghostface Skrevet 1. juni 2022 #40 Skrevet 1. juni 2022 Hulderen skrev (3 minutter siden): Pirk? Det ordet gav jo setningen motsatt betydning, så ikke rart at TS ble forvirret. Så min intensjon var ikke å «pirke» på deg, men å hjelpe TS som ikke skjønte hva du mente. Jeg skriver feil selv rett som det er, og korrigerer det i etterkant om jeg oppdager det. Tastaturet på iPaden min utelater enkelte bokstaver hvis jeg skriver for fort. Skulle jeg ha skrevet en feil som forandrer hele meningen i innlegget mitt, (og jeg ikke ser det selv), så setter jeg pris på om noen andre retter det. Jeg ser da hele tiden feil på forumet, men bruker ikke tid på å rette andre. Vil nyte Toffi i fred. Ha en fin dag. Ignorer medlem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå