Gå til innhold

Har jeg blitt ghostet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg var på en meget hyggelig date med en mann og kjemien var super. Dagen etter sendte han melding, deretter sendte jeg melding et par dager etter det igjen. Saken er det at samtalen sluttet litt rart, ved at han brukte timesvis på å åpne den siste meldingen og så svarte han ikke. Det var egentlig ikke noe å svare på. Kun et svar på det han skrev. Etter dette har han ikke skrevet. Og dette er nå 1,5 dag siden. Har jeg blitt ghostet? 

Anonymkode: 55d0d...ef9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 39a61...6e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Jeg var på en meget hyggelig date med en mann og kjemien var super. Dagen etter sendte han melding, deretter sendte jeg melding et par dager etter det igjen. Saken er det at samtalen sluttet litt rart, ved at han brukte timesvis på å åpne den siste meldingen og så svarte han ikke. Det var egentlig ikke noe å svare på. Kun et svar på det han skrev. Etter dette har han ikke skrevet. Og dette er nå 1,5 dag siden. Har jeg blitt ghostet

Du ventet 2 dager med å svare, han er oppe i 1,5 dager nå og du spør om han goster?

Anonymkode: fe233...c20

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du ventet 2 dager med å svare, han er oppe i 1,5 dager nå og du spør om han goster?

Jeg ventet ikke to dager med å svare. Vi skrev, også avsluttet vi ved å si: «Ha en fin kveld videre. Kos deg». Så kontakter jeg han to dager seinere og da døde samtalen ut, uten noen form for «avslutning». Mulig jeg overreagerer. TS

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Han er vel neppe så interessert, ihvertfall. 

Anonymkode: 37298...572

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ventet ikke to dager med å svare. Vi skrev, også avsluttet vi ved å si: «Ha en fin kveld videre. Kos deg». Så kontakter jeg han to dager seinere og da døde samtalen ut, uten noen form for «avslutning». Mulig jeg overreagerer. TS

Da forstår jeg. Har også vært borte i noe lignende og tolker det som ikke så interessert. Da skriver jeg ikke mer, venter ei uke og så sletter dem

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da forstår jeg. Har også vært borte i noe lignende og tolker det som ikke så interessert. Da skriver jeg ikke mer, venter ei uke og så sletter dem

Ok, så du tolker det som at interessen døde ut? Egentlig veldig merkelig at det går fra hyggelig date, til at han skriver melding og sier at han typ «liker meg», og så merker jeg at samtalen bare dør.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ok, så du tolker det som at interessen døde ut? Egentlig veldig merkelig at det går fra hyggelig date, til at han skriver melding og sier at han typ «liker meg», og så merker jeg at samtalen bare dør.

Ja, men jeg er også litt "strict" på akkurat det. For menn som virkelig har vært interessert, så har jeg aldri behøvd å vente.
Kan være jeg tar feil her i ditt tilfelle. Håper det 🙂  

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg er også litt "strict" på akkurat det. For menn som virkelig har vært interessert, så har jeg aldri behøvd å vente.
Kan være jeg tar feil her i ditt tilfelle. Håper det 🙂  

Er så lei av slikt, men jeg er enig med deg, jeg er også streng, i den form av at jeg da ikke tar kontakt igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er så lei av slikt, men jeg er enig med deg, jeg er også streng, i den form av at jeg da ikke tar kontakt igjen. 

Ja, hvorfor gidder de liksom, om de ikke mener det og har tenkt seg å følge opp. Gi han noen dager til, og så videre med han

AnonymBruker
Skrevet
29_j skrev (Akkurat nå):

Nei dette er ikke å bli ghostet. Jeg har fått mld av menn som har vist en typisk side der de bare vil eie deg, du er typisk det viktigste som skjer i livet, de viser også en en side av at de har mye penger og vil bruke absolutt alt på deg. Skjemme deg bort. For så legge ballen død etter et ligg.. 

Kanskje han her bare ikke var så interessert? Kjipt er det. Men bruk tiden på en som vil ha deg, ts. 

Ja. Ikke sant da. Typisk. Jeg har forresten ikke hatt sex eller vært intim på noen måte. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, 29_j said:

Det skal du være glad for. Fy som jeg angret. Jeg har enda lagret en mld fra en fyr i 40årene som skulle kjøpe hytte hvor jeg bodde, han ville våkne med meg og behandle meg som en prinsesse. Vi møttes og han behandlet meg som ei prinsesse. Vi hadde sex og god kjemi, men dagen etterpå fortalte han om "fam trøbbel". Han ignorert meg og har ikke hørt noe siden. Pass deg for de som skryter om penger, eiedeler osv. Tips bare... 

Hvorfor blander du inn penger og verdier her? Har ikke noe med dette tilfelle å gjøre

Gjest Ghostface
Skrevet

Ikke ennå. Men viser tegn til at han er like interessert som før.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, 29_j said:

Fordi de som gjør dette skryter på seg verdier. Har ikke du blitt ghostet? De gir deg "alt du kan drømme om i livet" 

Men det har jo ikke daten til TS gjort.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (29 minutter siden):

Faktisk så snakket han endel om «verdier» i form av dyr leilighet osv. 

TS

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (35 minutter siden):

Skjønte ikke helt hva du mente her? TS

• Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Faktisk så snakket han endel om «verdier» i form av dyr leilighet osv. 

TS

Jo, men man kan ha hatt mange alvorlige samtaler med noen før man blir ghostet uten grunn. Det er ikke uvanlig. Det har jeg opplevd.

Gjest Ghostface
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Skjønte ikke helt hva du mente her? TS

Hvis man er oppriktig interessert, som i begynnelsen, svarer man hverandre ofte, men jo lenger man har kjent med hverandre, kan han miste interessen og ikke være like pågående som å svare som i begynnelsen da dere først ble kjent. Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette bedre.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (1 minutt siden):

Hvis man er oppriktig interessert, som i begynnelsen, svarer man hverandre ofte, men jo lenger man har kjent med hverandre, kan han miste interessen og ikke være like pågående som å svare som i begynnelsen da dere først ble kjent. Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette bedre.

Vi møttes forrige uke, en gang, så tidlig å miste interessen

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Vi møttes forrige uke, en gang, så tidlig å miste interessen

Tror det er dessverre vanlig. Det er ikke for å virke negativ, men er glad jeg selv ikke dater. For hadde ikke orket det. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...