Gå til innhold

Bli tatt i rompa...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 11.53):

Skjønner deg så godt. Min snakker om å gjøre det jevnlig, men har ikke gjort alvor av det ennå. Fortsatt har det som konsekvens at jeg blir veldig opptatt av om jeg har vært på do eller ikke når vi møtes. Er jo livredd for at det skal bli skittent. Får forverret fordøyelsesproblemene med treg mage og inntak av mat pga denne overhengende faren for analsex. Jeg absolutt hater å si nei. 

Anonymkode: a0ff4...182

Nei er et av de første ordene barn læret, og det er fordi det er et særdeles viktig og vesentlig ord. 

Øv deg! Det finnes ikke noe som overhengende fare for analsex man ikke selv ønsker om man bare klarer det lille særdeles viktige ordet. 

Sex skal alltid, uten unntak, være godt for begge parter!!!!! Er det ikke det er det ikke vitse i sex. Sex uten nytelse/glede burde ikke engang kunne kalles sex. 

Anonymkode: 5ba52...ad7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 2.27):

Nei, man må faktisk ikke bruke tid på å like noe man ikke liker og får vondt av. 

Det er noe galt med menn som klarer å nyte sex som gir partner ubehag og smerte vedkommende ikke liker. 

Sex skal alltid, uten unntak, være godt/fint for begge parter. De som ikke forstår det forstår rett og slett ikke hva sex er og skal være. Nytelse! For begge to!

At de er selvopptatte jævler er også inneforstått da. 

Anonymkode: 5ba52...ad7

Da er vi litt uenig der, hvis man ikke er villig til å PRØVE å strekke seg litt i forhold til egne preferanser blir det fort kjedelig. Tipper det har blitt utdelt en del oralsex der det ikke er en nytelse for begge :) Du nyter alltid å suge pikk?

Anonymkode: 2d1e8...7ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...