AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Mannen min er så opptatt av rompa mi, og ønsker å ha seg med meg det 😔 Jeg har latt han gjøre det tre-fire ganger, men det er så forferdelig vondt. Og etterpå er det helt jævelig. Jeg får ingenting ut av det utenom forferdelig vondt og smerter. Allikevel er det dette han har mest lyst på. Jeg skjønner det ikke... Han tvinger meg ikke, men det er allikevel et press, og jeg blir lei av maset, og lei meg for at han presser på når han vet jeg ikke liker det Er det flere som har latt seg presse? Hvordan få analsex til å bli godt? Jeg har prøvd å slappe av og bruke glidekrem, men fremdeles et helvette å måtte igjennom 😥 Anonymkode: 1c253...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Jepp. Synes det er godt kanskje 1/10 ganger. Resten er ok- eller vondt. Anonymkode: 71627...5aa
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Du må ikke gjøre det, du har prøvd og nå kan du si nei. At han insisterer selv om han veit du har det vondt er ikke greit på noen måte Vil du fortsette å prøve? Anonymkode: b2fcc...93b 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Du vil aldri klare å slappe av skikkelig hvis du ikke vil selv, ergo ikke gjør det. Dessuten tviler jeg på du varmer opp rumpa lenge nok. Jeg må bruker minimum 20-30min før jeg slapper av skikkelig. Dessuten liker jeg analsex 😅 Anonymkode: d5bf8...910 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Jeg liker det godt. Men opplever null press på å gjøre det. Det må komme fra meg som forslag. Ikke noe vi gjør så ofte og har blitt enda sjeldnere etter siste fødsel, hemorroider er noe fæle greier. Anonymkode: 8ef14...4e5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Jeg sier nei. Nettopp fordi det gjør så jææævlig vondt, uansett. Anonymkode: 42016...8e8 4
NORAH.C.IV Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 Du bør nok bare tørre å ta det opp at du synes det er ubehagelig, og at du syntes det er smertefullt i ettertid 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 For at det skal bli bra må det være brukt tilstrekkelig med glidemiddel og den som skal bli tatt må genuint ha lyst/være klar hivs ikke kan det bli veldig ubehagelig. Anonymkode: a0cec...e0c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #9 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vil aldri klare å slappe av skikkelig hvis du ikke vil selv, ergo ikke gjør det. Dessuten tviler jeg på du varmer opp rumpa lenge nok. Jeg må bruker minimum 20-30min før jeg slapper av skikkelig. Dessuten liker jeg analsex 😅 Anonymkode: d5bf8...910 Hvordan varmer du opp rompa? Anonymkode: 1c253...a3e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Ikke gjør det om det ikke er noe du vil selv og du trenger ikke å ha noen spesiell grunn for ikke å ville heller. Bare si nei og ferdig med den saken. Anonymkode: a0cec...e0c 5
Isambard Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 Faen heller. Si NEI! Si det bestemt og tydelig. Ikke pakk det inn. 10 4
feliek54 Skrevet 30. mai 2022 #12 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mannen min er så opptatt av rompa mi, og ønsker å ha seg med meg det 😔 Jeg har latt han gjøre det tre-fire ganger, men det er så forferdelig vondt. Og etterpå er det helt jævelig. Jeg får ingenting ut av det utenom forferdelig vondt og smerter. Allikevel er det dette han har mest lyst på. Jeg skjønner det ikke... Han tvinger meg ikke, men det er allikevel et press, og jeg blir lei av maset, og lei meg for at han presser på når han vet jeg ikke liker det Er det flere som har latt seg presse? Hvordan få analsex til å bli godt? Jeg har prøvd å slappe av og bruke glidekrem, men fremdeles et helvette å måtte igjennom 😥 Anonymkode: 1c253...a3e For meg blir dette feil. Sex må være en nytelse for begge og ikke at en nyter og andre har vondt. Skal jeg nyte sex så MÅ dame nyte også. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #13 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan varmer du opp rompa? Anonymkode: 1c253...a3e Å varme opp består i å sakte og forsiktig venne ringmuskelen til å ha noe der. I praksis begynner man med en finger inn. Deretter to, helt til det kjennes greit. Og så tre, til det kjennes bra. Eventuelt kan man bruke plugger/dildoer i økende størrelse, den første bør være like tynn som en finger. Det er variabelt hvor lang tid dette tar, på samme måte som vanlig forspill. Men minst 10-15 minutter med fingring må man nok regne med, før han i det hele tatt kan nærme seg med penisen. Hvis han penetrerer deg uten å varme opp først, er han en idiot. Enkelt og greit. Anonymkode: c3fcf...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #14 Skrevet 30. mai 2022 Finn deg en annen mann som respektere deg! Anonymkode: 49ee5...aa1 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #15 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mannen min er så opptatt av rompa mi, og ønsker å ha seg med meg det 😔 Jeg har latt han gjøre det tre-fire ganger, men det er så forferdelig vondt. Og etterpå er det helt jævelig. Jeg får ingenting ut av det utenom forferdelig vondt og smerter. Allikevel er det dette han har mest lyst på. Jeg skjønner det ikke... Han tvinger meg ikke, men det er allikevel et press, og jeg blir lei av maset, og lei meg for at han presser på når han vet jeg ikke liker det Er det flere som har latt seg presse? Hvordan få analsex til å bli godt? Jeg har prøvd å slappe av og bruke glidekrem, men fremdeles et helvette å måtte igjennom 😥 Anonymkode: 1c253...a3e Synes du skal være fornøyd med forsøkene dine. Det fungerer ikke for deg, slik er det for deg og din kropp og ikke noe du får gjort noe med. Neste gang han tar det opp, eller kanskje du skal ta det opp på eget initiativ - så får du si det som det er, og at du er ferdig med å utforske og eksperimentere med analsex. Hvis han ikke respekterer dette så må du være ærlig med deg selv og ta en beslutning om du skal leve med dette presset i resten av deres liv... Anonymkode: d959c...080 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #16 Skrevet 31. mai 2022 Huff, det er ille at (unge) kvinner gjør ting i senga de ikke liker fordi de tror det er forventet, svelge sæd, få staket opp rumpehullet, bli tisset på, bundet fast. Det er ikke noe galt med kvinner som ikke "elsker smaken av sæd" eller får vondt bak av analsex. Vanilje er blitt omtalt som en negativ sexform og ingen ungjenter vil bli betegnet som "prippen". Du er vel ikke prippen om du ønsker det som for deg er lystbetonte former for sex? Å være opptatt av nytelse framfor smerte og kvalme? Anonymkode: 9e57e...e2b 11 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #17 Skrevet 31. mai 2022 Hadde aldri i verden blitt med på det fra starten av! Han kan syns rumpa mi er fin, men der er det kun exit som gjelder! Ikke nok med at det høres jævlig vondt ut, og nekter å tro det er noe godt, men følelsen at det blir så jævla møkkete også- bokstavelig talt! Nei, den delen er for én oppgave, og en annen for det andre!!! Hadde jeg hatt en mann som TS har ( så ivrig på det der...), så hadde jeg rett og slett spurt han om han var sikker på at han ikke var homofil!!! Anonymkode: 654c6...296 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #18 Skrevet 31. mai 2022 Er litt i samme båt, han maser om det hele tiden, er så lei.😞🤦♀️ Jeg har prøvd og fikk nada ut av det, bare veldig veldig vondt. Det frister ikke litt å prøve det igjen, synes det er ganske ekkelt for å si det rett ut. Men får han det inn? Nei. Anonymkode: ad5bb...3e1 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #19 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For at det skal bli bra må det være brukt tilstrekkelig med glidemiddel og den som skal bli tatt må genuint ha lyst/være klar hivs ikke kan det bli veldig ubehagelig. Anonymkode: a0cec...e0c Kan bli vondt da og. Hilsen ekstremt motivert og laaaang oppvarming. Du må ta en ordentlig samtale med ham. Anonymkode: 2bce3...886 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #20 Skrevet 31. mai 2022 Lurer på hva som er galt med menn som tenner på å gjøre partneren sin vondt. Hadde stilt spørsmålet rett ut, «liker du å se at jeg har det vondt?» Anonymkode: fc3f1...e98 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå